om even wat voorgaande informatie te geven:
Geheugen: 2x DIMM 512 DD400-C25 MDT
Videokaart: Ati Radeon Sapp256 X X800GTO
HDD: WD 80,0 GB SATA
Moederbord: Asus A8N-E (socket 939)
Netwerk kaart: Realtek RTL8139
Processor: AMD Ath64 Veni 2000 3200+
kast+voeding: AOpen QF50D 300W ATX
Nadat ik mijn pc even ruim 2 jaar had, begon mijn onboard lan problemen te vertonen. ter oplossing van dit heb ik een netwerk kaart bij mijn pc ingebouwd. voor de rest werkt alles nog.
maar nu wil ik eigenlijk wel weer eens de Wake On Lan (WOL) werkende krijgen. (op mijn realtek kaart dus)
nu is het probleem dat ik in mijn bios wel in kan stellen dat ik WOL via een PCI device wil, maar de pc zorgt er dan niet voor dat er stroom op mijn netwerkkaart blijft staan... dus de WOL zal dan ook niet werken.
weet iemand hier een oplossing voor?
Geheugen: 2x DIMM 512 DD400-C25 MDT
Videokaart: Ati Radeon Sapp256 X X800GTO
HDD: WD 80,0 GB SATA
Moederbord: Asus A8N-E (socket 939)
Netwerk kaart: Realtek RTL8139
Processor: AMD Ath64 Veni 2000 3200+
kast+voeding: AOpen QF50D 300W ATX
Nadat ik mijn pc even ruim 2 jaar had, begon mijn onboard lan problemen te vertonen. ter oplossing van dit heb ik een netwerk kaart bij mijn pc ingebouwd. voor de rest werkt alles nog.
maar nu wil ik eigenlijk wel weer eens de Wake On Lan (WOL) werkende krijgen. (op mijn realtek kaart dus)
nu is het probleem dat ik in mijn bios wel in kan stellen dat ik WOL via een PCI device wil, maar de pc zorgt er dan niet voor dat er stroom op mijn netwerkkaart blijft staan... dus de WOL zal dan ook niet werken.
weet iemand hier een oplossing voor?