problemen met webmail na installatie van ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan17

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2005
Hoi,

Deze week installeerde ik ADSL. Voor die tijd gebruikte ik webmail van 12move.

Na installatie lukt het me niet meer om de 12move mail met outlook express binnen te halen.

Bij herhaling wordt gevraagd gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

Ik ontvang de volgende foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-Err Access not allowed from source ip', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Wie kan mijn helpen?

Daan

helaas is het niet toegestaan om via de toegang van je nieuwe provider de mail op te halen bij 12move.

Het is waarschijnlijk nog wel mogelijk je mail te lezen via de website van 12move.
Het is centraal geblokkeerd, 12move zal niet snel de poorten openzetten naar andere providers denk ik...

Succes in ieder geval! :thumb:

Geplaatst door Captain Schaap
helaas is het niet toegestaan om via de toegang van je nieuwe provider de mail op te halen bij 12move.

Het is waarschijnlijk nog wel mogelijk je mail te lezen via de website van 12move.
Het is centraal geblokkeerd, 12move zal niet snel de poorten openzetten naar andere providers denk ik...

Succes in ieder geval! :thumb:

Inderdaad kan ik wel via de website de mail lezen, maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je zou denken, de techniek staat voor niets...

Daan

Technisch is het inderdaad wel mogelijk maar de providers hebben natuurlijk liever dat je via hun netwerk inbeld vanwege de inkomsten.

Heb je bij de pop de gegevens van 12move staan en bij smtp de gegevens van je nieuwe provider? Je verzendt namelijk via de nieuwe provider.

Want zo moet je dit instellen namelijk als je 12move mail nog mag gebruiken als je geswitched bent van provider.

Geplaatst door daan17
Na installatie lukt het me niet meer om de 12move mail met outlook express binnen te halen.
Oeps, te snel gelezen.
Het ophalen moet altijd wel kunnen.
Het verzenden gaat helaas niet vanaf een ander netwerk.
Even de raad van Tanja1968 opvolgen. :o

Geplaatst door daan17
...

Ik ontvang de volgende foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3,
Reactie van server: '-Err Access not allowed from source ip' , Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Wie kan mijn helpen?

Daan
-------------------------------------------------------------------
Deze melding geeft echt aan dat via je toegang bij de nieuwe provider het absoluut NIET mogelijk is om bij 12MOVE de mailserver te benaderen.

Je kunt het proberen tot je een ons weegt, maar zolang je 12MOVE niet de toegang openstelt, zul je niets anders kunnen doen dan je mail via deze link te lezen. In Outlook gaat het niet meer lukken.

Groeten! :thumb:

toch nog vervolg

Geplaatst door Admin_Frisian

Daar had ik al twee van achter de kiezen. :D
Misschien teveel cafeïne? :p

Na veel koffie toch een vervolg op mijn vraag.

Hoe kan het dat op een PC met ADSL via Tiscali het wel mogelijk is om 12move mail met Outlook binnen te halen? En dus met Wanadoo niet?

Daan

Als 12move het toelaat moet het met elke andere provider kunnen.

Dus toch proberen de pop van 12move in te stellen, en de verzendgegevens van de provider waarmee je verbinding maakt.

Ik heb het zo bij mijn ouders gedaan. Provider wanadoo, oude emailadres van zonnet.

Bij een kennis provider wanadoo, mail van Planet (wxs)

Dus aan wanadoo ligt het heel zeker niet.

Ik zou het gewoon eens proberen op de manier die ik aangaf.

Ik moet wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik deze melding met ip en zo zie.

Laatst bewerkt:
jammer, jammer, jammer

Goede moed geput uit de ervaringen via de Tiscali PC. Maar helaas, het gaat echt niet lukken. Bedankt voor de tip maar helaas.

Daan

Geplaatst door Tanja1968
Als 12move het toelaat moet het met elke andere provider kunnen.

Dus toch proberen de pop van 12move in te stellen, en de verzendgegevens van de provider waarmee je verbinding maakt.

Ik heb het zo bij mijn ouders gedaan. Provider wanadoo, oude emailadres van zonnet.

Bij een kennis provider wanadoo, mail van Planet (wxs)

Dus aan wanadoo ligt het heel zeker niet.

Ik zou het gewoon eens proberen op de manier die ik aangaf.

Ik moet wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik deze melding met ip en zo zie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan