Problemen met "Windowed Mode"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leophard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2013
Berichten
3
Ik weet niet in welk onderdeel van het forum deze vraag precies thuis hoort, aangezien ik geen idee heb waar deze fout aan ligt. Deze plek leek volgens mij de enige te zijn die universeel genoeg is om mij te helpen met mijn probleem.

Al maandenlang heb ik problemen met het gebruiken van applicaties in "Windowed Mode", of anderzijds gezegd, applicaties die in een venster worden uitgevoerd. De vensters flikkeren regelmatig, en hebben de neiging om zichzelf te verversen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat ik op het ene moment heel normaal in Microsoft Word zit te tikken, en dat dan opeens het venster flikkert en ik óf in een ander venster zit te tikken, of gewoon in het ijle zit te tikken. Dit probleem slaat toe op elke applicatie die ik heb; Spellen, virusscanners, browsers, et cetera...

Tijdens deze maanden heb ik al eens mijn grafische kaart moeten laten vervangen vanwege een systeemfout. Dit zorgde er echter niet voor dat het probleem op hield, dus ik denk niet dat het hieraan ligt. Verder heb ik meerdere malen mijn computer van binnen schoon gemaakt, gescand op virussen en zelfs compleet de harde schijf gedefragmenteerd, maar niet lijkt te helpen.

Weet iemand wat hier precies aan de hand is, en hoe ik het op kan lossen?
 
Ik heb zojuist alles geüpdatet, maar het heeft niet geholpen. Ik neem aan dat het dus ergens anders aan ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misschien een rare vraag maar waarom gebruik je ze in windowed mode en niet full screen? doen ze dan nog steeds raar?
 
Ik gebruik zoveel mogelijk programma's in full screen, maar niet alles heeft die optie. Alle Microsoft programma's bijvoorbeeld, of mijn internet browsers, de lay-out van Steam, et cetera...

Zoals ik zei, het gaat niet alleen om spellen. Het gaat vrijwel om alle applicaties die in een venster worden uitgevoerd.
 
ook office programmas, browsers en steam kun je full screen draaien.
zou je om te testen eens de resolutie van je beeldscherm willen veranderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan