Problemen met windows internet explorer 8 en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

thermisol

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Berichten
52
hallo, ik heb momenteel een probleem

heb hier een laptop waar win 7 64bit opstaat en internet explorer 8 nou heb ik een probleem met internet explorer 8, heb al gekeken met google maar ik kan niks vinden.

het probleem is dat internet explorer 8 rare verschijnselen heeft, ik kan bijv geen flash player downloaden want als ik op de button klik dan doet hij niks (hoor em wel klikken) en als ik dan iets naar boven ga en klik op ander besturing systeems kan ik in de 2 selectie vakjes geen keuzen maken want er komen geen opties te staan, toen ik hier op helpmij een topic wou starten moest ik inloggen ik ingelogd en hij redirecte me niet door (moest opn die link klikken) overgens als ik flash player wil instaleren komt ook geen download manager of geel balkje boven, gewoon helemaal niets


ik hoop dat het probleem op te lossen is..


ohja met mozilla firefox doet alles het perfect (ook als ik persoonlijke instellingen overneem van ie8) het is vervelend dat ie8 niet verwijderd kan worden alleen maar uitgeschakeld kan worden ohja en btw dit is niet mijn laptop dus helaas is ''gebruik gewoon mozilla dan'' geen optie


mvg,


thermisol
 
-edit-

bij google zie ik verder ook geen afbeeldingen ofzo dus het is onwaarchijnlijk dat het iets met flashplayer te maken heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan