Problemen met Windows Live Mail onder Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

plammaas

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Ik heb enkele computers in een thuis Netwerk(draadloos)
Nu is er een extra computer bij gekomen en deze draait onder Windows 8.1.
Alles draait naar behoren. Maar met het synchroniseren van Windows Live Mail heb ik een problemen.
Enwel het volgende: ik heb 3 accounts aan gemaakt (draait al jaren zo) heb alle mappen op iedere computer het zelfde.
Ik heb op de computer met Windows 8.1 het zelfde Mail programma met dezelfde accounts en dezelfde mappen. Als ik nu onder de map concepten een concept bericht aanmaak, komt die op alle computers te
staan behalve op de computer met Windows 8.1
Wat is de oplossing

Welke mail adressen zijn dit 3 verschillende ?
Zijn het alle 3 dezelfde mail adressen en alle computers hebben dezelfde ?

Als het allemaal dezelfde zijn configureer opnieuw je server connectie instellingen van je account op Windows 8.1 ( aangezien je al aangeeft dat het met de synchronisatie te maken heeft )
Kijk goed naar de POP3 en SMTP instellingen of deze ook allemaal goed staan.

Kan je op de Windows 8.1 computer met je mail account wel gewoon de berichten ontvangen en versturen ?

Welke mail adressen zijn dit 3 verschillende ?
Zijn het alle 3 dezelfde mail adressen en alle computers hebben dezelfde ?

Als het allemaal dezelfde zijn configureer opnieuw je server connectie instellingen van je account op Windows 8.1 ( aangezien je al aangeeft dat het met de synchronisatie te maken heeft )
Kijk goed naar de POP3 en SMTP instellingen of deze ook allemaal goed staan.

Kan je op de Windows 8.1 computer met je mail account wel gewoon de berichten ontvangen en versturen ?

2 computer draaien onder XP pro, 1 computer onder Vista en dan nu 11 onder Windows 8

De E-mail aadressen zijn *********@Live.nl adressen>
Ieder E-mail adres heeft de volgende indeling

Postvak in
Map 1
Map 2
Concepten
Postvak uit
Verzonden
Verwijder
Ongewnste berichten
Als ik bv. op computer 1 een bericht in concept maak, synchroniseert deze wel naar de andere computers behalve die onder windows 8 draait.
Terwijl als ik iets in Map1 opslaat is dit te zien op alle computers.

Ik kan vanuit de computeer die onder W8 draait post verzenden en ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan