Problemen met Windows opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruijl

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Tijdens het vernieuwen van het I-Tunes programma (wat eindelijkoos lang duurde), heb ik het programma gestopt. Nu heb ik problemen met het opstarten van Windows. Ik krijg een blauw scherm met een fout melding:

Stop: OX000000ED (CX82505900, OX000009C, OX00000000, OX00000000)

Hoe krijg ik mijn computer weer aan de praat!

Kun je even hier klikken voor een mogelijke uitleg/oplossing.

Hallo !
Opstarten in de veilige modus: (F8 intrommelen na de post) en systeemherstel gebruiken naar een datum voordat je met I-Tunes begon !

Systeemherstel: Start - Alle programma's - Bureauaccessoires - Systeemwerkset - systeemherstel.

Greetz,

Harry.

Hallo !
Opstarten in de veilige modus: (F8 intrommelen na de post) en systeemherstel gebruiken naar een datum voordat je met I-Tunes begon !

Systeemherstel: Start - Alle programma's - Bureauaccessoires - Systeemwerkset - systeemherstel.

Greetz,

Harry.

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd van opstarten in veilige modus tot opstarten met laatst werkende opties.
De melding in het blauwe scherm luidde: unmountable-Boot-Volume

Misschien zegt dat nog even mee?

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd van opstarten in veilige modus tot opstarten met laatst werkende opties.
De melding in het blauwe scherm luidde: unmountable-Boot-Volume

Misschien zegt dat nog even mee?

Ja. Dat staat in mijn link hierboven!!!!! De eerste.

Hoi !

Zoals uit de link van @mumzel blijkt:

Opstarten vanaf de XP-CD (zorg dat de CD-speler als eerste in de opstartvolgorde staat), en de repairconsole starten.

http://support.microsoft.com/kb/314058

Dan achter de prompt:

chkdsk /r enter

fixboot enter

fixmbr enter

EXIT

Nu zou je PC weer moeten opstarten !

Greetz,

Harry.

Ik heb al jullie antwoorden gelezen, maar ben toch niet computerkundig genoeg om het probleem zelf te kunnen oplossen. Er zit denk ik niets anders op dan er een techneut bij te halen, die dan ook nog zo aardig is om dat ter plekke te kunnn oplossen. Misschien dat er iemand in Almere is die dit leest en mij verder kan helpen.

Jullie worden in iedergeval bedankt voor de genomen moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan