Problemen met Windows Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaguhl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Verkenner wil maar niet werken zoals ik dat wil.

Zo is het icoontje van Mijn Muziek (in mijn documenten) plotseling verdwenen. i.t.t. tot andere mappen kan je het niet op de normale manier veranderen.
Hoe krijg ik het icoontje weer terug?

Verder gaat het instellen van mapeigenschappen (fotoalbum, muziekalbum, artiest, enz.) heel erg moeizaam.
Zo lukt het me niet om alle artiesten te selecteren en als eigenschap artiest te kiezen (een paar tegelijk lukt soms wel).
Verder wil ik dan dat alle submappen automatisch 'muziekalbum' worden, maar zo slim is verkenner helaas niet.

Is dit normaal, of doe ik iets fout?

Verkenner wil maar niet werken zoals ik dat wil.

Zo is het icoontje van Mijn Muziek (in mijn documenten) plotseling verdwenen. i.t.t. tot andere mappen kan je het niet op de normale manier veranderen.
Hoe krijg ik het icoontje weer terug?

Verder gaat het instellen van mapeigenschappen (fotoalbum, muziekalbum, artiest, enz.) heel erg moeizaam.
Zo lukt het me niet om alle artiesten te selecteren en als eigenschap artiest te kiezen (een paar tegelijk lukt soms wel).
Verder wil ik dan dat alle submappen automatisch 'muziekalbum' worden, maar zo slim is verkenner helaas niet.

Is dit normaal, of doe ik iets fout?

Ik begrijp niet echt zo goed wat je bedoelt maar problemen met de verkenner kunnen komen door een foute cache (tijdelijk opslagplaats)
Programma's zoals Tune Up Utilities 2008 kunnen dit misschien verhelpen (je kan de demo 30 dagen gebruiken)

groetjes Nick:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan