Problemen met windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi ik weet niet dat ik de enige hier ben met dit prbleem.ik heb problemen met viast mijn probleem is hij laad heel langzaam op of hij laad een pagina niet goed op of hij pak niet,hij blijf hij blijft ook soms hangen wat kan ik hier aan doen ik hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes nancy
 
ja heel langzaam en hij laaad niet goed de paginas op en soms ook nog dat ik een pagina niet erop kan dan moet ik paar keer op die refresh knop duwen voordat ik op die pagina kan komen
 
heb je dan mijn 2 bovenstaande programma's eens uitgevoerd (laten scannen en fixen)
 
de eerste link is niet geschrikt voor vista en de anderen heb ik al eens geprobeerd
 
de eerste is wel geschikt voor vista :p

maar inderdaad niet als je een 64 bit versie hebt, de meeste mensen echter niet
 
Je kunt je schijf eens cleanen met CCleaner.
En je register schoonmaken met Eusing.

Vervolgens je opstartlijst checken; mischien staat er wel een hoop onnodigs op. En dat vreet geheugen en maakt je PC traag.
Dat check je zo:
Start->uitvoeren->msconfig (moet je intikken)->tabblad "opstarten".

Ook een defragmentatie helpt wel eens wat.
 
van eusing heb ik een registratie code voor nodig en die heb ik niet,en wat bedoel je met dedragmentatie
 
van eusing heb ik een registratie code voor nodig en die heb ik niet,en wat bedoel je met dedragmentatie
Nee, die code kun je negeren; klik op doorgaan of skip.
Klik dan op controleren; alle ballast wordt zichtbaar.
Als het klaar is: klik op repareren. Alle overbodige sleutels worden verwijderd.
Mocht je de gewiste sleutels terug willen zetten, dan kan dat met de functie herstellen.

Defragmentatie groepeert alles op je schijf weer een beetje logisch (alsof je je boekenkast wat systematischer indeelt).
Vista doet dit automatisch, geloof ik.
Je vindt het zo: start->alle programma's->bureauaccessoires->systeemwerkset->schijfdefragmentatie.

Ikzelf doe het altijd met Auslogics (freeware).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan