Problemen met Winrar groot bestand unzippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Heb een iso bestand dat is gezipped met winrar als ik hem wil unzippen dan krijg ik een error bij 4gb
Totaal is namelijk 8,5 GB
Hij geeft dan aan

''Thereis not enough space on the disk
Write error: only NTFS file system support files larger than 4 GB''

Heb ook met andere programmas geprobeerd maar krijg telkens dezelfde foutmelding?

Hij stond eerst op mijn laptop maar omdat ik daar geen dual layer brander op hebt zitten heb ik de gezipped 2,5 gb ongeveer eerst op een normale dvd gebrand en dan weer overgezet met die dvd op de computer waar wel een dual layer opzit.
Maar op de computer waar die eerst opzat heb ik helemaal geen problemen met unzippen met winrar raar???

Alleen NTFS partities kunnen bestanden groter dan 4 GB aan. Als je partitie waar je hem op wilt uitpakken FAT(32) is dan zal het niet lukken.

ow ok begrijp het nu een beetje :)
Maar ik heb op mijn laptop alleen 1
C: Drive en die is dan waarschijnlijk fat 32
Kan ik die wijzigen dan?

Met partition Magic kun je dat wijzigen zonder je data te verliezen. Alleen dit programma is niet gratis. De demoversie kan dit ook niet voor je doen.

Je hebt daar niet eens software voor nodig. Windows 2000 en XP kunnen dat zelf.

in de dosprompt:

convert c: /fs:ntfs

Ow? Dat wist ik ook niet. Dat is een leuk nieuwtje!!:thumb:

Ik wist niet beter dan dat je moest Fdisken of Partition Magic gebruiken.

laatste vraagje hoe kom ik in dos met een opstart diskette of gewoon via windows?

Start, uitvoeren en daar cmd intypen en op OK drukken

heb alles gedaan via msdos maar het systeem geeft nog steeds hetzelfde aan bij het unzippen

Hoeveel beschikbare schijfruimte heb je nog?
Klik je C-schijf aan met je rechtermuisknop en neem eigenschappen.

volgens mij ging er iets fout tijdens het cmd geval
Hij gaf bij het begin aan dat ie een schijf niet kon uitschakelen en dat ie na het herstarten pas de aktie kon doen en dat heeft ie ook gedaan
Moet ik soms met een opstart diskette in de msdos komen mischien

geheugen genoeg alleen bij het begin van de convert zegt ie kan
Convert cannot run because the volue is in use by antother process

heb het hele process net weer gevolgd en goed opgelet geeft aan dat tijdens het converteren iets is damaged en dan zegt ie dat het converteren die doorgegaan is het ging heel snel weer opstarten en zag alleen dat ie zag dat iets beschadigd was?

:8-0: Kan je geloven dat ik die zin 3 keer heb moeten lezen?:D
Je bent zeker dat de beschikbare schijfruimte je probleem niet is?

zeker niet want de laptop heef 60Gb en heb hem pas geleden nog geformateerd staat niks op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan