Problemen met wireless charger: MC-02A voor Samsung Galaxy S5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redeyesw

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2015
Berichten
17
Hallo! ik heb sinds eergisteren deze wireless charger besteld en is gister aangekomen. Hij deed het bij me vader eerst goed maar pauzeerde het heel de tijd maar laadde wel op ,maar thuis ging het niet goed als je je stekker in de stopcontact doet komt er een rood led lampje wat normaal is maar als je je telefoon erop zet hoort het rode lampje weg te gaan en alleen de blauwe te branden nu branden ze allebei als ik mijn telefoon erop zet ook laad me telefoon dan niet op wat hij bij me vader wel deed. (Ik heb de wireless charger gehaald omdat de normale oplader het niet meer deed vanwege een foutje in de telefoon en een wireless charger zou veel goedkoper zijn om het op te lossen.) Help!

Edit: De rode en blauwe lichtjes blijkt een teken van opladen te zijn maar me telefoon laad niet op! Help!
 
Laatst bewerkt:
Vlgs. deze link moet je de microUSB flap openzetten (en, naar ik aanneem, open laten staan) voordat wireless charging gebeurt op een S5.
Andere tips zijn mogelijk hier te zien.

PS: Ik kan me er ook iets bij voorstellen dat bij een metalen hoes om het apparaat het ook niet werkt...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Vlgs. deze link moet je de microUSB flap openzetten (en, naar ik aanneem, open laten staan) voordat wireless charging gebeurt op een S5.
Andere tips zijn mogelijk hier te zien.

PS: Ik kan me er ook iets bij voorstellen dat bij een metalen hoes om het apparaat het ook niet werkt...

Tijs.

Geprobeerd maar werkt helaas niets. voorderest laade wel voor 1.5 sec ff op en viel daarna weer uit ik heb alleen 1% batterij nodig om het op dagdromen mode te zetten en dan schijnt het te werken maar daar heb ik niks aan met 0% batterij
 
Ik heb geen tips meer, anderen hopelijk wel.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan