Problemen met wisselen tussen accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blink72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo,

Ik sinds een paar dagen windows 7 ultimate 64 bit geïnstalleerd. Dit is een clean install geweest. Nu heb ik het probleem dat als ik wil switchen van de gebruikersaccount terug naar de hoofdaccount windows alleen een zwart scherm geeft. Indien ik de "enter " toets indruk dan krijg ik een scherm te zien met dezelfde achtergrond als die van de hoofdaccount, maar met alleen een klok en kalender. Dit zijn ook niet de standaard gadgets. Ik heb in dit scherm geen taakbalk staan. Ik kom alleen maar uit dit scherm door de pc uit te zetten met de schakelaar. Ik heb twee accounts een administrator en een standaard gebruiker. Gastprofiel staat uitgeschakeld.

Wie weet een oplossing?

Groeten,

Rick

Verwijder de standaard gebruiker account en maak een nieuwe, en als dat niet helpt en
als niemand anders een oplossing weet zou ik toch nog eens een clean install aanraden.

Probleem is opgelost. Het is een probleem met de videokaart. Ik heb de videokaart van mijn MOBO samen werken met extra kaart. Blijkbaar werkt deze nog niet goed met windows 7. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan