Problemen met WLAN -kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

reintje1986

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Ik maak gebruik van een Ralink Rt2500 wireless lan kaart. Iedere keer als ik mijn comp afsluiten en weer opstart dan herkent hij de wlan kaart niet meer en moet ik hem echt opnieuw instaleren en ja dit begint op de lange duur irritant te worden. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.

Merk pc ?

Ik maak gebruik van een Ralink Rt2500 wireless lan kaart. Iedere keer als ik mijn comp afsluiten en weer opstart dan herkent hij de wlan kaart niet meer en moet ik hem echt opnieuw instaleren en ja dit begint op de lange duur irritant te worden. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.

is dit een merk pc (HP,Dell,Acer) ? zowel moet je even een recovery doen deze zet alles terug op normaal en herinstalleert de drivers.

geen merk pc dan zou ik aanraden een andere Pci bay (als deze een pci-kaart is) te gebruiken en eventueel nieuwe drivers te zoeken.

Het is een Medion. Een recovery heb ik geprobeert maar na enkele tijd dan komt hetzelfde euvel weer naar voren. En ja keb de drivers ook geupdate maar dat werkt ook nie.

ande pci-bay ?

Het is een Medion. Een recovery heb ik geprobeert maar na enkele tijd dan komt hetzelfde euvel weer naar voren. En ja keb de drivers ook geupdate maar dat werkt ook nie.

heb je al geprobeert om je wlan kaart in een andere pci-bay te steken ?

Mijn posting bevat links naar de driver, klik dus op de link die voor jou van toepassing is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan