problemen met word 2007 productkey.

Status
Niet open voor verdere reacties.

L Rissa16

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
ik heb windows vista en daar zat al word 2007 op maar dat was een trial en steeds als ik word 2007 opnieuw download doet word het niet want dan moet je een productkey hebben en ik vind het ook irritant dat ik steeds na 60 dagen weer opnieuw word moet downloaden ik heb openoffice al maar het vervelenden van openoffice is dat ik het niet op mijn school kan openen en ik heb word echt hard nodig voor school.

weet iemand misschien een word 2007 die ik kan downloaden zonder dat ik steeds een trial heb??

pliesszzzz help mij hiermee want ik heb het echt hard nodig voor schoolwerk:(

Nee die trial is een probeerversie en als het bevalt dan moet je office 2007 kopen volgens de regels.
In het illegale wereldje kun je wel programma's en produktcodes vinden maar die mogen we hier op helpmij niet naar verwijzen of aangeven.

Laatst bewerkt:
maikel9 als je het koopt dan heb je dat probleem niet meer met die productkey toch?

Nee,dan krijg je een produktkey erbij en staat deze op de hoes die je dan kunt gebruiken.

maikel9 nog 1 vraag:P
als ik het koop dan kan ik het dan gewoon voor langere tijd gebruiken? of moet je na een paar jaar ofso weer een nieuwe kopen?

Net wat maikel zegt.
Maar ik ken ook wel een progje dat trail versies stopzet zodat je ze kan blijven gebruiken, maar dat mag ik niet vertellen.... Alles voor de regels van helpmij.nl!:p

@l.Rissa

Altijd blijft het geldig dacht ik zo...

luuknl kan je het mij dan pliesszzz vertellen in een e-mail want ik heb het echt nodig:)

@maikel, mooizo :thumb:

@Rissa, nee ook dat is dan weer tegen de regels denk ik. Maar dan zou de proefversie het volgens mij eerst nog moeten doen... Want met dat programma moet je een datum binnen de proefperiode kiezen...
Maar misschien weet maikel wel of ik dat wél mag mailen?

@L.Rissa16

misschien mag het ook wel hoor. Maar dan zou je dat ff moeten vragen ofzo aan crash. En anders reageert maikel zo vast nog wel. Oh, 1tip zodat niet iedereen je echte e-mail adres weet. Altijd handig namelijk als iemand je e-mail adres tijdelijk nodig heeft, en daarna jij DENKT dat diegene het weer delete zodat je geen spam krijgt: www.ikbenspamvrij.nl
Daar voer je je eigen e-mailadres in, en de geldigheid van je spamvrij e-mailadres. Dan de voorwaarden accepteren, en dan heb je een tijdelijk e-mailadres. Als jij als geldigheid 60 minuten doet, dan is het zo dat dat spamvrij e-mailadres 60 minuten de maildoorstuurt naar het opgegeven adres, en na die 60minuten stopt het weer. Zo heb je dus een tijdelijk doorstuur e-mailadres!

Maar ik hoop voor je dat ik het mag melen:P

je kan altijd gewoon 't proberen, ik weet het namelijk ook niet...

@L.Rissa16

misschien mag het ook wel hoor. Maar dan zou je dat ff moeten vragen ofzo aan crash. En anders reageert maikel zo vast nog wel. Oh, 1tip zodat niet iedereen je echte e-mail adres weet. Altijd handig namelijk als iemand je e-mail adres tijdelijk nodig heeft, en daarna jij DENKT dat diegene het weer delete zodat je geen spam krijgt: www.ikbenspamvrij.nl
Daar voer je je eigen e-mailadres in, en de geldigheid van je spamvrij e-mailadres. Dan de voorwaarden accepteren, en dan heb je een tijdelijk e-mailadres. Als jij als geldigheid 60 minuten doet, dan is het zo dat dat spamvrij e-mailadres 60 minuten de maildoorstuurt naar het opgegeven adres, en na die 60minuten stopt het weer. Zo heb je dus een tijdelijk doorstuur e-mailadres!

Maar ik hoop voor je dat ik het mag melen:P

je kan altijd gewoon 't proberen, ik weet het namelijk ook niet...

k heb het meteen aangemaakt:p

@Crash: Slotje dus;)

@Rissa het mag dus niet... Veel suc6 met zoeken:thumb:

Ik bedoelde het alleen voor L.rissa zodat zij dat ook wist;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan