ScoobyDoo11
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2002
Hallo allemaal,
Het is al een tijdje geleden dat ik hier een plaats heb neergezet, maar ik zit met een probleem. Hopelijk komen we samen tot een oplossing.
Het gaat om het volgende:
Ik heb een laptop (Sky uit 2004) met Windows Xp Home erop. Deze heb ik terug gezet (d.m.v. system Recovery)
Nu staat er Windows XP Home met Sp1 erop. (Internet Explorer 6.x)
Het is de Nederlands versie van XP.
Nu wel ik op deze laptop op de 1 of andere manier Service pack 2 erop zetten, alleen kan ik deze niet via Windows Update ophalen (versie te oud)
Ook handmatig downloaden van de Microsoft website is de pagina niet meer aanwezig.
Weet iemand waar ik eventueel Windows Xp sp 2 (en/of sp1/a) kan downloaden?
Op dit moment kan ik ook geen browser upgraden naar een nieuwe versie......waardoor je behoorlijk wat crashes krijgt.
Mochten jullie nog meer informatie willen weten.. brandt los!
Met vriendelijke groet,
Tjeerd
Het is al een tijdje geleden dat ik hier een plaats heb neergezet, maar ik zit met een probleem. Hopelijk komen we samen tot een oplossing.
Het gaat om het volgende:
Ik heb een laptop (Sky uit 2004) met Windows Xp Home erop. Deze heb ik terug gezet (d.m.v. system Recovery)
Nu staat er Windows XP Home met Sp1 erop. (Internet Explorer 6.x)
Het is de Nederlands versie van XP.
Nu wel ik op deze laptop op de 1 of andere manier Service pack 2 erop zetten, alleen kan ik deze niet via Windows Update ophalen (versie te oud)
Ook handmatig downloaden van de Microsoft website is de pagina niet meer aanwezig.
Weet iemand waar ik eventueel Windows Xp sp 2 (en/of sp1/a) kan downloaden?
Op dit moment kan ik ook geen browser upgraden naar een nieuwe versie......waardoor je behoorlijk wat crashes krijgt.
Mochten jullie nog meer informatie willen weten.. brandt los!
Met vriendelijke groet,
Tjeerd
Laatst bewerkt: