Problemen met Xp Image (8 jaar oud) met Service pack 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

ScoobyDoo11

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2002
Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik hier een plaats heb neergezet, maar ik zit met een probleem. Hopelijk komen we samen tot een oplossing.

Het gaat om het volgende:

Ik heb een laptop (Sky uit 2004) met Windows Xp Home erop. Deze heb ik terug gezet (d.m.v. system Recovery)
Nu staat er Windows XP Home met Sp1 erop. (Internet Explorer 6.x)
Het is de Nederlands versie van XP.

Nu wel ik op deze laptop op de 1 of andere manier Service pack 2 erop zetten, alleen kan ik deze niet via Windows Update ophalen (versie te oud)
Ook handmatig downloaden van de Microsoft website is de pagina niet meer aanwezig.

Weet iemand waar ik eventueel Windows Xp sp 2 (en/of sp1/a) kan downloaden?
Op dit moment kan ik ook geen browser upgraden naar een nieuwe versie......waardoor je behoorlijk wat crashes krijgt.

Mochten jullie nog meer informatie willen weten.. brandt los!

Met vriendelijke groet,

Tjeerd

Laatst bewerkt:
Bedankt Fokker, maar helaas de SP2 Engelse versie pakt hij ook niet (Language is different from your windows xp version)
Dus ik heb de nederlands service pack 2 nodig.

Theknight als je sp1 hebt moet je hem eerst upgraden of naar sp1a of sp2 om over te gaan naar sp3. Anders had ik dat wel in 1 keer gedaan. Sp3 nl versie is meer dan genoeg aanwezig.
Ik heb ook geprobeerd om sp1a te installeren maar daar krijg ik ook steeds foutmeldingen mee.

Als er nog meer opties zijn dan hoor ik het graag. Het mooiste zou zijn een sp2 nederlandse versie download :thumb:

Bedankt alvast voor de moeite.

Grt. Tjeerd

Ok, fokker was me ver voor, maar na lang zoeken: Hebbes!..

Hier kan je ook de officiele WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe ophalen, het gaat niet echt snel maar met hier 197 kB/Sec. gestaag, & dan duurt het iets minder dan 24 minuten.

Digitale handtekeningen zijn in orde echter uiteraard verlopen. Gecontroleerd door 6 virus-scanners & schoon bevonden. Zowel website als download HTTPS, & eigenlijk was het moeilijkste om een betrouwbare (geen torrent) server te vinden:

https://getconnected.iu.edu/sp2.aspx (Alle beschikbare talen)
https://getconnected.iu.edu/servicepacks/WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe (NL direct)

Kan iemand van de Moderators een pm naar scoobydoo11 sturen met de vraag of het nu opgelost is?
Ik ga service pack 2 niet eeuwig op mijn dropbox laten staan.
Een antwoord van deze had wel zo netjes geweest!

Sorry @fokker maar zo werkt het niet.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor iemands gedrag wat betreft terugkoppelen.
Voor de rest zorgen we wel dat er zich geen onregelmatigheden voordoen binnen de topics.
Mvg,
sectiemoderator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan