Ik heb ME op mijn pc en gebruik Zonealarm. Sinds vandaag heb ik een probleem, gister heb ik alleen Adaware laten draaien. Nu krijg ik bij het opstarten van de pc de volgende meldingen in een kadertje met rood kruisje:
Whenever I start the PC I get the following message:---VALIDATION FAILED FOR C:\WINDOWS\SYSTEM\VSINIT.DLL
Als ik hem wegklik krijg ik C:\WINDOWS\SYSTEM\zonelabs\vsmon.exe en
als ik die weer wegklik C:\WINDOWS\SYSTEM\zonealarm\zlclient.exe.
You probably are missing a necessary root certificate.
De pc start op maar er staan maar een paar iconen op de desktop.
En deze iconen werken niet. Ook de start button doet het niet.
Als ik de folders wil openen door op MIJN COMPUTER te klikken krijg ik de melding:
YOUR CURRENT SECURITY SETTINGS PROHIBIT RUNNING ACTIVE X CONTROLS ON THIS PAGE. AS A RESULT THE PAGE MAY NOT DISPLAY CORRECTLY.
Ik kan dus in geen enkele map komen. In de veilige modus kan ik wel in mappen komen maar de mappen worden niet afgebeeld. Alles is leeg.
Ik heb zonealarm proberen te verwijderen maar dat lukt niet want dan zegt de pc weer dat ik een root certificate nodig heb :?
Omdat ik niet in de mappen kan en start knop niet kan gebruiken kan ik dus ook geen
RESTORE/HERSTEL system doen.
Internet kan ik ook niet meer op.
Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb belangrijke documenten op de pc staan en wil deze niet kwijt
Whenever I start the PC I get the following message:---VALIDATION FAILED FOR C:\WINDOWS\SYSTEM\VSINIT.DLL
Als ik hem wegklik krijg ik C:\WINDOWS\SYSTEM\zonelabs\vsmon.exe en
als ik die weer wegklik C:\WINDOWS\SYSTEM\zonealarm\zlclient.exe.
You probably are missing a necessary root certificate.
De pc start op maar er staan maar een paar iconen op de desktop.
En deze iconen werken niet. Ook de start button doet het niet.
Als ik de folders wil openen door op MIJN COMPUTER te klikken krijg ik de melding:
YOUR CURRENT SECURITY SETTINGS PROHIBIT RUNNING ACTIVE X CONTROLS ON THIS PAGE. AS A RESULT THE PAGE MAY NOT DISPLAY CORRECTLY.
Ik kan dus in geen enkele map komen. In de veilige modus kan ik wel in mappen komen maar de mappen worden niet afgebeeld. Alles is leeg.
Ik heb zonealarm proberen te verwijderen maar dat lukt niet want dan zegt de pc weer dat ik een root certificate nodig heb :?
Omdat ik niet in de mappen kan en start knop niet kan gebruiken kan ik dus ook geen
RESTORE/HERSTEL system doen.
Internet kan ik ook niet meer op.
Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb belangrijke documenten op de pc staan en wil deze niet kwijt