problemen met zonnet adsl modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieteroskam

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
na de instalatie van mijn nieuwe zonnet adsl modem werk het modem correct, heeft verbinding met internet maar kan de server niet bereiken. Ik krijg bij IE steeds de melding "kan de pagina niet vinden. Wat doe ik fout of wat moet ik eventueel instellen. Anti-Virus programma is al verwijderd

Ik weet niet hoe het bij Zonnet is, maar bij sommige providers moet je als je modem het doet je nog activeren.

Dit staat meestal op het cd'tje wat je erbij hebt gekregen. Via activeren op het cd'tje ga je naar de activeerpagina en dan doet hij het pas.

Tenminste, als dit bij deze provider ook zo werkt.

Laatst bewerkt:
branden alle 2 de liggies op je modem?

Zo ja probeer dan even je drivers, zo nee, ook de drivers opnieuw installeren, en welk abbo heb je?

En is het via KPN of Versatel?

oplossing bij ons

Ik had ditzelfde probleem en het helpt bij mij om de computer echt helemaal uitte zetten na gebruik. Dus echt het knopje op de computerkast uit te zetten. Als je dan voor de volgende keer gewoon eerst dat knopje weer aanzet en dan je computer postart is er geen probleem. Ook kun je het stekkertje dat in de modem gaat er even uit halen voor je op internet wil gaan. Dat werkt ook maar vond ik wat lastig aangezien het ergens diep in een kastje is weggewerkt.

Al met al erg onhandig maar het wekt wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan