problemen met zwarte inkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

josnsv

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Ik heb het volgende probleem,

Ik had laatst een HP 3320. Die wilde toen opeens niet meer zwart printen, allerlei onderhouds programma's, maar geen resultaat,

Nu hebben we een Lexmark Z600, alleen die vertoond dus dezelfde problemen!!!

Weer geen zwart!!! Weet iemand waar t aan kan liggen.

Ik draai XP Home Edition en beide printers zijn via USB aangesloten

Laatst bewerkt:
Geplaatst door megabit
Maak de printkop eens voorzichtig schoon.

Speelt geen piano. Het probleen doet zich voor op 2 verschillende printers.

Met welk programma kan je geen zwart uitprinten??

heb een excel-bestandje geprint, maar alle gegevens zijn onleesbaar,

Maar ook de pagina die tijdens het uitlijnen wordt geprint, daar mist zelfs al een gedeelte van

Laatst bewerkt:
Geplaatst door vanzwam

Speelt geen piano. Het probleen doet zich voor op 2 verschillende printers.

Dan zou het nog wel aan een vieze printkop kunnen liggen.

Laatst bewerkt:
Print is een zelftest vanaf de printer zelf,(dus geen windows testpagina) dan sluit je in indergeval uit of het je printer of computer is. :cool:

Zoiets heb ik ook gehad met een Lexmark Z42. De inkt droogt na een tijdje op als je het niet gebruikt. Maar schoonmaken was niet alles bleek later.

Wat je zou kunnen doen:

*Goed schoonmaken met zakdoekje en wattenstaafje. Ook de cartridge (wel voorzichtig!). Aangezien het op twee printers is is het de vraag of het werkt maar ok...

*Drivers opnieuw installeren. Mijn drivers waren op XP "opeens" corrupt geworden.

*Een pagina helemaal zwart afdrukken (dus in Word achtergrond zwart maken) en printer even laten rusten.

*Paar afbeeldingen/documenten printen.

Het is wel een nieuwe printer, en hij heeft het vanaf de eerste pagina die hij print.

En omdat de printer er voor hetzelfde probleem gaf, lijkt het alsof het dus niet aan de printers ligt, maar ergens in windows ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan