Problemen metInstallatie LG Flatron 2242c monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankyT5R

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2012
Goedemorgen iedereen!

Dit is voor het eerst dat ik iets online vraag. Normaal kom ik er wel uit maar deze keer...hmm probleem waar ik zelf ff niet uitkom,hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Ik heb gisteren een nieuwe LG 2242c monitor aangesloten.
Bij deze monitor zit een installatie cd,deze heeft win7 zowel als Xp drivers zover ik het begrepen heb.
Als ik de pc opstart heb ik continue de melding "nieuwe hardware gevonden" (de monitor) alleen ik kan nergens de software toevoegen aangezien ik alleen maar de melding krijg dat de installatie niet kon worden voltooid...dan kan ik alleen maar op voltooid klikken.
Ik kan m niet handmatig toevoegen in conf scherm aangezien er niet twee installatie processen mogen lopen...
De cd helpt ook niks...wat ik ook doe..ik krijg: installation aborted.
Via veilige modus krijg ik dit ook en ook daar kan ik dus weinig...snap er echt niets meer van.
Ik draai overgens Windows XP.

Hij geeft wel beeld,maar niet optimaal naar mijn idee en continue hardware gevonden etc in je beeld is erg frustrerend...

Ik hoop dat er iemand weet hoe dit op te lossen is....

Bvd!!!

Franklin

Laatst bewerkt:
Normale gang van zaken zou zijn:
a. Kijk na waar op de CD die drivers staan, en zorg ervoor dat die drivers ook echt zijn uitgepakt. Indien niet uitgepakt: Eerst uitpakken op je pc.
b. Open Apparaatbeheer: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
c. Klik Beeldschermen open, rechtsklik op de daar getoond beeldscherm en kies Driver installeren (o.i.d.)
d. Geef aan dat je zelf wilt zoeken, en blader naar de plek waar de (uitgepakte) driver te vinden is.

Succes,

Tijs.

Thanks voor de reactie Tijs,ik heb gisteren de drivers gelocaliseerd op de cd. Deze zijn uitgepakt,kan met de rechter muisknop op instaleren kiezen maar ook dat werkt niet.
Aparaat beheer kan ik niet openen omdat ie zogenaamd continue met een installatie process bezig is en ik 2 processen niet tegelijk mag laten lopen.

Wat bediel je precies met DEVMGMT.MSC?? Is dit iets dat ik bij Start--uitvoeren moet intypen? Ik ben nl niet bekend met dit commando. Dus als je dat even toe zou willen lichten,heel graag.

Bvd!

Inderdaad is Apparaatbeheer te starten via het Start -> Uitvoeren vakje d.m.v. het commando devmgmt.msc
[Als je het woord uit elkaar haalt, dan snap je ook wat het is: "Device Management" (dus Apparaatbeheer) :)]

Dit doen zodra de meldingen over "Hardware kan niet worden geïnstalleerd" weg zijn. Het rechtsklikken op het .inf bestand en dan Installeren kiezen is niet de (juiste) oplossing. Zie in mijn vorige posting hoe het wél zou moeten werken.

[Het verhaal over dat er 2 installaties bezig zijn dat het starten van Apparaatbeheer tegenhoudt ken(de) ik nog niet.]

Tijs.

Oke thanks Tijs ik Zal eens even kijken of dat dan idd werkt. Als de meldingen over het installeren ophouden typ jij. Dar is het m nou juist....dat blijfr maar doorgaan. Begint met: Nieuwe hardware gevonden (in het wolkje rechts onderaan) en dat resulteert in de melding: "installatie van de nieuwe hardware kon niet worden voltooid"
Ik kan dan alleen maar op Voltooien klikken en kan verder geen enkele optie kiezen. En als ik op voltooien heb geklikt begint het hierboven omschreven verhaal opnieuw....en dat stopt dus niet....vandaar dat ik niks kan aanpassen of openen kwa systeem in het conf scherm...hopelijk lukt dat wel met het command dat jij mij net gaf!

Nogmaals alvast bedankt!

Ik heb het gevonden! Mijn GForce drivers waren niet echt up to date,deze zijn nu met de nieuwste drivers geladen en dit resulteerde in een complete schone installatie van de monitor, thank god EN Tijs! Want met jouw hulp kwam ik wel in het aparaat beheer,thanks!! :D:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan