Problemen na Beveiligingsupdate KB3213986

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuiperh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Sinds de beveiligingsupdate KB3213986 blokkeert op een of andere manier de Internetverbinding (WIFI). De laptop geeft 'gewoon' aan dat er internetverbinding is, maar dus niet. Het enige wat tot nu toe helpt, is een systeemherstel naar een vorige datum. (De internetverbinding is oké, omdat de overige apparaten wel verbinding hebben)
Ik heb van alles al geprobeerd. Ik heb de automatische updates stop gezet, maar het bestand van de KB3213986 staat natuurlijk al op mijn computer, dus bij elke herstart wordt de update weer geïnstalleerd. Ook heb ik via de opdrachtprompt allerlei commando's uitgevoerd om het netwerk te resetten en ook al eens in Windows via "Netwerkstatus" het netwerk opnieuw ingesteld. Niets blijkt te helpen.
Ik heb Windows Home versie.

Weet iemand een oplossing? En weet iemand waar Windows de bestanden neer zet van deze updates?

Hoi,
Probeer eerst een systeemherstel naar het punt voordat de update werd geïnstalleerd en schakel dan die betreffende update uit

Hoi,

Ik heb inmiddels het probleem kunnen onderdrukken met het programmaatje "Show and Hide updates".

Een systeemherstel uitgevoerd en daarna het programmaatje gestart en de betreffende update op "hide" gezet. Daarvoor had ik al de windows updates uitgeschakeld.

Dus kortom, geen problemen meer. Alleen nu ff geen windows updates meer downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan