problemen na deinstallatie van Norton en Na installatie van Kaspersky.. please help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Wie kan mij hiermee helpen.
Ik heb norton A.V. 2005 geinstalleerd gehad op mijn pc.
Nadat ik van een aantal vrienden te horen heb gekregen, dat zij na het installeren van kaspersky anti virus nog heel veel virussen hadden gevonden, die norton niet vond, besloot ik maar even de trial versie te halen van kaspersky.
Direct na installatie keeg ik problemen met mijn internet en mijn media speler.
Ook systeem herstel werkt niet meer... help..wie heeft dit probleem ook of weet hoe ik dit kan verhelpen?
Het heeft iets met js-scripts te maken geloof ik..
hij gaf iets aan over scripts.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
B.v.d.
Carpangler.

Heb je voordat je Kapersky erop hebt gezet, eerst ALLES van Norton eraf gehaald?
Want dat zou het probleem kunnen zijn.

Fonz

Misschien heb je *hier* iets aan.

Het gaat er inderdaad over dat norton niet goed is verwijderd.

*Hier* staat iets over het verwijderen van norton op windows 98/ME.

*Hier* staat iets over het verwijderen van norton op windows XP/2000.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het inderdaad wel eens zou kunnen liggen aan een onvolledige installatie van Norton. Ik heb zelf Kaspersky en bezoek hun forum wel eens. Daar wordt regelmatig melding gemaakt dat er problemen ontstaan als Norton niet goed gedeïnstalleerd is. Ik zou eerst Kaspersky weer deïnstalleren. Voor je het opnieuw installeert zou ik zorgen dat alle sporen van Norton verdwenen zijn. Als er nog een programmamap van Norton is, verwijder die dan. Gebruik vervolgens een registercleaner als jv16, waarvan je de laatste gratis versie hier kunt downloaden: http://www.oldversion.com/ Daarmee kun je alle overbodige troep uit je register halen. Lees wel eerst even de gebruiksaanwijzing.

Je deinstallatie is waarschijlijk niet helemaal goed gegaan.
Op de site van Norton is een deinstallatie tooltje te downloaden of kijk anders eens hier voor info om Norton er schoon uit te krijgen.

De help sectie is niet meer te vinden bij Norton waar die stond beschreven maar de kans is groot dat je Microsoft scripting opnieuw moet installeren.
Kijk daarvoor even op de microsoft site.
(opnieuw) installeren van scripting kan in ieder geval geen kwaad.

Top Jongens! Bedankt!

Bedankt jongens! Ik heb de removal tool van norton gebruikt en ja hoor, alles doet het weer...

nogmaals thanks!!
groetjes Carpangler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan