problemen na downloaden drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Na de nodige problemen met mijn pc, hij begint steeds hard te brommen en dan valt in één keer het beeld weg, had ik het idee dat dit te maken heeft met mijn grafische kaart, ook al omdat er in de linker bovenhoek even voor het beeld wegvalt een vierkantje verschijnt waarin gekleurde pixels bewegen. Ik heb daarom nieuwe drivers gedownload voor mijn grafische kaart.
Nu kreeg ik vandaag een paar emailtjes met daarin een filmpje (wmv bstand) en die kan ik nu niet meer bekijken, ik zie wel dingen bewegen maar dan in felle neonkleuren. Te bekijken is dit niet meer. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

nou, dat is zeker toevallig, ik wist het niet eens meer, kun je nagaan!
Maar ik heb geen idee hoe ik dat toen heb opgelost. Maar dat probleem met dat brommen had ik toen niet en ook niet dat de pc spontaan uitging, Gisteren was het helemaal waardeloos, hij ging wel 8 keer na het opstarten weer uit. En ook dat kriebelige vierkantje heb ik nog niet eerder gezien.
Het gekke is dat allen mijn scherm zwart wordt, ik krijg ook geen foutmelding vooraf en de pc zelf gaat ook niet uit.
En hij is van binnen stofvrij.

Ik denk dat je monitor het aan het begeven is.

Kan je een andere proberen?

ik begrijp je reactie maar daar ligt het niet aan. Het ligt echt aan de pc, hij bromt dan heel erg, gaat steeds harder en daarna gaat ie op zwart

Doe de Kast eens open en probeer dan te lokaliseren waar het gebrom vandaan komt

volgens mijn schoonzoon komt het van de koeling van de grafische kaart.Ik hehb al met de helpdesk van medion gebeld en gaan ze een nieuwe kaart en een nieuw moederbord plaatsen maar die komen pas op 8 december dus dat duurt nog een tijd. En in die tussentijd wil ik toch wel het e.e.a. doen met mijn pc. Toch geen slechte service want mijn peecee is volgende week precies 3 jaar oud en dan is de garantie verstreken ;)

Het vreemde is trouwens dat ik die filmpjes die ik heb ontvangen voor ik die driver gedownload heb het wel gewoon doen maar na die update krijg ik die neonkleuren.

Andere manier kan je een systeemherstel doen naar een datum voor je het probleem had.

Of de drivers installeren die op de driver cd staan,maar dan eerst de laatste verwijderen

helaas......het probleem is nog steeds niet opgelost...het vreemde is dat ik sommige filmpjes wel kan bekijken en andere niet terwijl het allebei wmv bestanden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan