Problemen na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

brecko

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Ik heb zopas mijn c-schijf geformatteerd en er een nieuwe windows opgesmeten.

Vorige week had ik het probleem dat bij het opstarten de NTLDR-loader niet werd gevonden. Ik heb mijn pc dan binnengedaan bij reparateur, die een nieuwe versie naast mijn oude windows-versie installeerde (zodat ik geen verlies aan gegevens had).

Na de 'reparatie' ondervond ik problemen met het afspelen van videobestanden.
Het systeem vertraagde enorm, en enkel het afsluiten van mijn afspeelprogramma bracht een oplossing. Daarna deed hetzelfde zich voor wanneer ik een verkennervenster opende waarin previews van de videobestanden stonden (bij weergave -> miniatuurweergave).
Ook bij het spelen van games zoals cod2, haalde mijn pc niet dezelfde prestaties als voor het hele NTLDR probleem. Ik moet alles op lage settings draaien, en dat is toch niet normaal met mijn pc specs (zie onderaan)

Ik werd dit beu en besloot om mijn volledige c-schijf te formatteren (de c partitie, interne hd bestaat uit 3 partities).

Nu ondervind ik nog steeds hetzelfde probleem.
Welke drivers ik ook installeer, welke mediaplayer ik ook uitprobeer, als ik filmbestanden wil afsprelen, vertraagt mijn systeem,of speelt hij enkel geluid af. BSplayer geeft wel een zwart scherm en toont ondertitels. Alleen blijft elke ondertitel op het scherm staan, ook al is die zin voorbij. Er komen dus altijd maar ondertitels bovenop te staan.

Nu, ik heb everest eens opgestart. Daar staat dat mijn AGP gedeactiveerd is.
Zou dit iets te maken kunnen hebben met mijn problemen?

Verder staat er ook nog dat mijn bios verouderd is. Ik heb deze ongeveer 2 jaar geleden geupdate. Blijft deze geupdate na het formatteren van de c?

Ik heb al proberen zoeken nr een update vr bios, maar ik kom telkens uit bij de betalende site van eSupport...

Kan er mij iemand helpen?

Mijn specs:

Intel Pentium 4 2666 mHz
MSI GeForce NX 6600GT 128mb
Antec Smartpower 2.0 450W
2 x 512MB PC3200 DDR SRAM
Phoenix-Award BIOS v6.00PG
MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-6701
Windows XP

Alvast bedankt

.........ik denk dat U harddisk kapot of bijna kapot is.......Uw pc speelt media bestanden "wel" af maar met problemen. Het feit dat het systeem trager wordt betekend dat er vermoedelijke bepaalde delen van bestanden niet of slecht worden gevonden op de harddisk.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan