Problemen na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basil1

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Ik had gisteren mijn computer geformatteerd, hierna heb ik de drivers geinstalleerd die op een bijgevoegde cd rom stonden. Ik heb draadloos internet en wou dus de CD rom van US robotics ( het merk van mijn router) in mijn computer steken om weer op internet te kunnen. Nu zegt hij aan het begin van de installatie dat er een probleem is met mijn Network Interface Card NIC. Vroeger kon ik wel op internet met die computer.. Weet er iemand wat er fout is en wat ik eraan moet doen??
dank u wel
Basil

Zit je draadloze adapter van de pc onbaord of is dat een aparte. Normaal heb je de cd van de router niet nodig!

Waarschijnlijk is de driver van de netwerkkaart niet geinstalleerd.

Ik heb hier ook een U.S. Robotics, maar ik heb geen cd nodig om internet te krijgen, hoewel die cder wel bij zit. Meestal staat er op zo'n CD alleen reclame en/of gebruiksaanwijzingen.

Ga eens naar apparaatbeheer en kijkmof je daar gele uitroeptekens/vraagtekens ziet staan...

Soms moet je je wireless functie met een toetscombinatie inschakelen.
(Fn + F2 voor een Asus notebook bv)

Staan er misschien nog uitroeptekens bij "apparaatbeheer"?

Waarschijnlijk is de driver van de netwerkkaart niet geinstalleerd.

Ik heb hier ook een U.S. Robotics, maar ik heb geen cd nodig om internet te krijgen, hoewel die cder wel bij zit. Meestal staat er op zo'n CD alleen reclame en/of gebruiksaanwijzingen.

Er waren inderdaad nog 2 drivers die ik niet kon installeren omdat er geen set up in de map zat ( van WAN en van modem ) Hoe moet ik dit dan doen als er geen set up bij zit??

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Acer, Packard Bell, Medion, HP, Compaq, Fujitsu etc., geef dan merk en type van de pc.

Heb een een zgn samengesteld systeem, geef dan merk en type van je moederbord

De missende WAN driver is je probleem

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Acer, Packard Bell, Medion, HP, Compaq, Fujitsu etc., geef dan merk en type van de pc.

Heb een een zgn samengesteld systeem, geef dan merk en type van je moederbord

De missende WAN driver is je probleem

Ik heb een medion.

Zou kunnen ja. Op die pc zit een sticker waar een serienummer opstaat, plaats dat ook even hier

Zou kunnen ja. Op die pc zit een sticker waar een serienummer opstaat, plaats dat ook even hier

Er plakt een sticker op met geschreven nummers: 976 785
En dan plakt er ook nog een andere sticker op van medion waar dit op staat:
S/N: 11164010110201

Ok, ga naar de site van Medion: http://www.medion.com/nl/
Kies voor nederlands
Kies voor Service en ondersteuning
Klik op Meer bij Stuurprogramma's en updates
Voer je serienummer in (die onderste inderdaad)
Klik op zoeken

En zie daar, al je drivers. begin met de chipset drivers, dan opnieuw opstarten eerst, daarna de rest

Ok, ga naar de site van Medion: http://www.medion.com/nl/
Kies voor nederlands
Kies voor Service en ondersteuning
Klik op Meer bij Stuurprogramma's en updates
Voer je serienummer in (die onderste inderdaad)
Klik op zoeken

En zie daar, al je drivers. begin met de chipset drivers, dan opnieuw opstarten eerst, daarna de rest

maar ik heb geen internet op mijn computer die stuk is :s

Maar je hebt toch internet op de pc waar je nu op zit. daar dus mee downloaden, bestanden op usb stick of cd zetten en klaar!!!

Zouj niet weten waarom je daar niet mee zou kunnen downloaden en bestanden op usb stick of cd zetten

Dit is een mac .. gaat dat ook?

En als ik op zoeken heb geklikt kom ik niets uit wel zo de links naar onze service, veel gestelde vragen enzovoort maar in het midden van de pagina waar dus normaal die drivers zouden moeten staan is er alleen wit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan