problemen na herinstallatie xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Britta

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Berichten
42
Sinds ik Windows XP opnieuw heb geïnstalleerd werk er eigenlijk niks meer goed.
1) Geen Geluid meer, 2) HP dirigent opent niet (vanalles geprobeerd) 3) diverse programma's installeren niet of niet goed.
Ergens zal ik iets niet goed doen of er moeten nog bepaalde dingen apart ingesteld worden, ik weet het niet.
Snap er niks meer van. Wat kan mij helpen?????

groetjes
Britta
 
Heb je de nodige drivers en programma's apart geïnstalleerd?
 
Je hebt een HP? wat voor een? Desktop of laptop? Heb je geen CD met drivers? Als je een laptop hebt dan naar de website van HP/Compaq en daar ergens het typenr van je laptop invullen en de chipset drivers en overige benodigde drivers installeren (chipsetdrivers het eerst)

Ik zou niet weten welke.
Als je geluid het bijv. niet doet, heb je een driver nodig voor je geluidskaart of -chip.
Met een progje zoals Speccy of PCwizard kun je zien wat voor apparaten er aan en op je moederboord zitten.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Minal,
Ik heb een HP psc 2410 photosmart all-in-one, ik heb wel een installatie cd en printer en fax doen het wel maar dirigent niet.
Ik heb wel gekeken bij hp maar daar staat zoveel dat ik niet zomaar een driver durf te nemen. De andere opties hadden geen resultaat.

Ik heb toevallig gisteren het progje PC Wizard 2010 gedownload maar wat het allemaal inhoud en betekend is voor mij een raadsel.

Hopelijk kun je mij verder helpen.

gr
 
Goedemorgen Britta...

De HP psc 2410 photosmart all-in-one is een printer en niet een pc.
Je geluid doet het niet en andere applicaties.Dan zullen we toch echt je pc moeten weten.
Op deze site kan je de detectie knop gebruiken.

Kan je ook even zeggen(overzivht plaatsen) wat/welke uitroeptekens je evt hebt in apparaatbeheer??
 
Goedemorgen Frankwannet...... Ja dat klopt een printer en hp dirigent heeft ook met de printer te maken. (Ik wilde hiermee aangeven dat deze het ook niet doet).

Ik wil wel een overzicht plaatsen maar dan moet ik wel weten wat je precies bedoelt en hoe ik dat moet doen (waar haal ik welk overzicht vandaan?):D
 
Ik heb je een link gegeven waar een detectieknop opstaat.Gebruik die eens.Dan krijg je typenr van je pc en een doorlink naar je drivers.
 
Geef dan eerst eens de juiste info door

WELKE HP pc/laptop precies?
 
Ik heb het niet over HP PC/Laptop maar over een printer.

HP psc 2410 photosmart all-in-one.
_____________________________

en de hp dirigent is het deel waar je kunt zien hoeveel inkt er nog beschikbaar is en dergelijke.

Hopelijk is dit duidelijker.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan