problemen na infectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Goedemiddag allemaal,

Afgelopen week is mijn pc geinfecteerd geraakt door GO.GOOGLE.COM Malware vermoed ik. De symptomen klopten iig, maar ik kreeg met moeite Hitman Pro geinstalleerd. Hitman pro heeft alle gevonden bestanden verwijderd en na het booten weer gecontroleerd en niets gevonden. Nu het probleem:

Mijn pc heeft verbinding met mijn draadloze netwerk maar ik kan geen pagina's bezoeken. Er is gewoon verbinding en programma's als newsleacher hebben gewoon connectie en werken. Ook windows update haalt informatie binnen.

Netwerkcontrole voor Windows XP zegt het volgende:
Er kan geen verbinding via HTTP, HTTPS of FTP gemaakt worden. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de instellingen van de Firewall. Controleer de instellingen van de firewall voor HTTP-poort(80) etc etc

Firefox zegt: De proxyserver weigert verbindingen.

Onderin IE zie ik iets over een dnserror. Nu heb ik al even zitten surfen op t forum, maar kom ik alleen maar tips tegen die ik moet downloaden... maar jah... ik kan natuurlijk die pagina niet eens bezoeken. :|

Ik heb nergens een proxyserver aangezet en heb zelfs geen idee hoe dat zou moeten. Heb geprobeert de firewall uit te zetten maar helpt ook niet.

Er is overigens geen problemen met het netwerk op zich, want alle andere gekoppelde apparaten, 2 laptops en een printer, werken nog naar behoren.

Specs: WinXP. IE 7

Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
gebruik je proxy? anders als dat aan staat moet je het uit zetten want dan werkt het ook niet. kan je bij de opties van je browser wel veranderen.
anders probeer netwerk (kaart als je draadloos hebt) opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan