problemen na installatie IE 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelikan

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
38
Na installatie van IE 6.0 heb ik twee merkwaardige probemen:

(1) ik kan geen updates meer halen van de Microsoft pagina. Krijg daar een foutmelding (0x800B0004) .
"De Windows Update-software is niet bijgewerkt. Hier volgen een paar mogelijk oorzaken:". De geboden oplossing werkt echter niet;

(2) bestandsbeheer heeft wat rare kuren: de directories gaan telkens weer naar een mappenstruktuur terwijl ik details wil. En de linker kant van het scherm (waar normaal de mapen en directories staan) is en blijft grijs, zonder dat er mappen of directories zichtbaar zijn.

Dit heb ik nog nooit bij de hand gehad. Iemand een idee?

Willem
 
Is je OS soms Windows 98? Ik denk dat je één van de personen bent die tegen de problemen van W98 en IE 6 aanloopt. Het lijkt me het verstandigst dat je teru gaat naar een oudere versie van IE.
 
Versie 5.0 omdat ik windows opnieuw heb geinstalleerd, daarvoor gebruikte ik 6.0 zonder problemen. Inmiddels via de URL dioe je gaf het 2e probleem kunnen oplossen, nu nog het eerste. Bedankt zover.

Willem.
 
Je hoeft het hele verhaal niet te volgen hoor. Elke stap kan de oplossing zijn en dan hoef je de rest niet meer te doen.
Als je ergens niet uitkomt, geef je maar een seintje.

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Je hoeft het hele verhaal niet te volgen hoor. Elke stap kan de oplossing zijn en dan hoef je de rest niet meer te doen.
Als je ergens niet uitkomt, geef je maar een seintje.


IE 6.0 geinstalleerd en probleem is ogelost..

Willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan