problemen na installatie Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

aristocat

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
problemen na downloaden spybot
Ik heb onlangs het programma "spybot" gedownload van de site download.com, omdat ik nogal wat beestjes in mijn pc zitten had.

Heb alles wat het programma aangaf als schadelijke bestanden verwijderd...met als resultaat dat ik daarna bijna niks meer kon openen op de pc. Telkens ik op een icoontje op mijn bureaublad klikte kreeg ik volgende melding :
"Er is voor deze bewerking geen programmam aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapoptie van het Configuratiescherm"

ik weet niet wat ik daar bij "mapopties" moet doen, of hoe ik mijn pc in oorspronkelijke "staat" moet terug krijgen. Heb al geprobeerd om het systeem terug te zetten naar nét voor die installatie maar zelfs daar kan ik niet aan omdat ik telkens die vervelende opmerking krijg. Int.Explorer en msn heb ik kunnnen herstellen maar de rest niet, bvb outlook express. Kan iemand me vertellen hoe ik dit oplos ?

groeten
An
leeuw2003@hotmail.com

backup?

bedoelt u de backup file bij het programma Spybot ? Eerst lukte dat niet en gaf hij een foutmelding nu lukt het wel dus ook met heel veel hoop uitgevoerd, alles terug laten zetten, maar na dit nog altijd zelfde resultaat ! hij blijft alles weigeren te doen, en blijft met die zelfde boodschap ivm mapopties enzo, als je wil heb ik ook msn messenger : leeuw2003@hotmail.com, gaat mss vlotter

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan