Problemen na installeren AVG

• Onderwerp starter Onderwerp starter JRV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JRV

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Beste helpers,

Ik heb Windows XP met verschillende gebruikersaccounts

Gisteren heb ik AVG via de op de pc gezet, op mijn eigen account lijkt alles probleemloos te verlopen, maar op die van mijn partner zijn enkele problemen:

Websites die ingetikt worden in Firefox kun je niet openen, als de site in de balk staat en je drukt op enter gebeurt er helemaal niets.
Outlook 2007 geeft een foutmelding. Eerst failed to initialize, als je dan ok klikt komt de volgende melding: De invoegtoepassing AVG Extensionl kan niet worden geladen en is uitgeschakeld in Outlook.
Na een paar keer doorklikken kun je dan wel gewoon mail lezen, maar dit is dan vast onbeschermd. Wie heeft de oplossing voor me?

Groet,

Ronald

ik heb ook problemen na het installeren van AVG. mijn laptop begint raar te doen en hij liep soms vast wat hij nooit eerder heeft gedaan. en ik kreeg ook een BlueScreen na het nstalleren van AVG. dus ja, ook al vind AVG de meeste virussen en malware enzo. het zorgt voor veel stabiliteitsproblemen:d

Ik heb al sinds jaar en dag goeie ervaringen met AVG....
Ten overvloede denk ik.....
Check of AVG de enige antivirus is die je draaiend hebt en
check ook even of je de juiste AVG exe file hebt - in combinatie met je besturingssysteem.
Laatste tip is om AVG volledig te deinstallen en daarna weer opnieuw te installen (met een herstart daartussen)

sxxs

blue screen

Kan je een 32 bits AVG versie 9.0 wel op een 64 bit computer installeren ,bij mij krijg ik steeds een bleu screen, zal ik een 64 bits proberen
computer is een acer aspire 7715Z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan