problemen na machtiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuif2

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
ik heb office 2007 geinstalleerd op mijn vista systeem, maar kon geen documenten opslaan. toen heb ik via dit forum gelezen dat je de machtigingen moet omzetten naar de administrator(die ik al was) Na het opnieuw opstarten waren alle office toepassingen wit geworden, en totaal niet meer bereikbaar. ook als ik de CD er in doe zegt deze dat het niet geinstalleerd kan worden.

wie o wie kan mij helpen, want dit is echt balen.

dat heb ik ook geprobeerd, maar helaas werktedat niet. ben er nu achter dat alleen de snelkoppelingen niet meer werken, dus probeer deze weer ergens te vinden. blijf het raar vinden in vista dat je geen machtigingen hebt terwijl er achter mijn naam wel administrator staat.

Oke,dus de programma`s werken wel naar behoren?
Snelkoppeling zijn te maken door met "rechtermuisknop" èèn te maken!

Mijn eerste reactie:

Via systeemherstel terug naar een punt waar 2007 nog niet was geïnstalleerd en vervolgens opnieuw installeren.
Is het een officiële versie van office2007?

Mijn eerste reactie:

Via systeemherstel terug naar een punt waar 2007 nog niet was geïnstalleerd en vervolgens opnieuw installeren.
Is het een officiële versie van office2007?

Ja het is een originele versie.

Dus opnieuw installeren, na mijn vorige advies: terug naar eerder herstelpunt.
En installeren via een gebruiker met beheerdersrechten.
Dit hoeft overigens niet persé de administrator te zijn.

Dus opnieuw installeren, na mijn vorige advies: terug naar eerder herstelpunt.
En installeren via een gebruiker met beheerdersrechten.
Dit hoeft overigens niet persé de administrator te zijn.

maar dan ben ik dus alles kwijt van na die tijd. Het werkt nu namelijk wel weer, maar als ik het documentje opsla komt er geen exel koppeling voor te staan maar zo'n leeg dingetje. bij xp kon je dat veranderen in mapopties, maar in vista kan ik het nie vinden.

Hoi,

Je stelt nu weer een ander probleem aan de orde.
Kijk in de verkenner (ook onder Vista gewoon beschikbaar ....) in de helpfunctie en je vindt het antwoord.
Als dat tenminste de oorzaak is van wat je nu als laatste aangeeft ..... :rolleyes:

zelfs systeemhersel werkt niet meer. ben bang dat ik weer alles moet formateren. Is dus geen goede tip geweest in Helpmij om de machtigingen om te zetten!!!:(

Wat betreft het niet kunnen opslaan van bestanden in Office2007, komt deze 'tip' me als zeer onwaarschijnlijk voor.

Voor iedere gebruiker onder Vista wordt een aparte map documenten aangemaakt, die als standaard geldt voor het opslaan van Office-bestanden. Het blokkeren daarvan middels machtigingen, waardoor aanpassing hiervan noodzakelijk zou zijn, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Gezien je verhaal denk ik eerder dat de intallatie van 2007 niet goed verlopen is.

En je laatste melding omtrent systeemherstel: kan te maken hebben met het uitschakelen hiervan, waardoor er geen herstelpunten worden aangemaakt. Of ook met het functioneren van Vista is idd ook iets niet in orde.

Moeilijk om hier nog een goed advies over te geven.

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels schijf geformateerd en alles weer opnieuw geinstalleerd. Het programma werkt nu wel weer gewoon. Blijven rare dingen die computers:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan