Problemen na SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
91
Hallo allen,

Ik heb sinds instal van sp2 problemen met mijn penpad en muis en niet zo een klein beetje ook:eek:. Voor installatie draaide alles perfect, gebruikte niet altijd het bij behorende pennetje maar gebruikte het penpad dan als muismat.

Na instal sp2 gaat dat nu ong. een half uurtje goed waarna het een heel eigen leven gaat leiden, ik heb draadloze muis en toetsenbord van logitech. Wat gebeurt er er is niet meer mee te werken totaal geen controle meer over de muis elke kleine beweging laat progs openen en de een na de ander opend, hij print zelfs dingen ineens, gister ging het zover dat ineens al me emailaccounts waren verwijderd:shocked:
Dit heb ik gelukkig na systeemherstel weer terug gekregen, nu heb ik me penpad een eind van me afgeschoven en heb me muis weer gewoon op een gewone muismat en gebruik penpad niet en alles gaat probleemloos.

Eerst dacht ik dat penpad dacht dat mijn muis het pennetje was maar al denkt die dat dan nog kan er niet vanzelf geprint worden, dan nog kunnen progs niet maarzo openen.
als ik bijv. met de pijl van de muis op een prog sta opent het zonder muisklik.

Blijkbaar is er met sp2 toch iets veranderd alleen is het penpad of is het draadloze muis?en hoe ga ik dit oplossen want dit is zo een ellende van jewelste.

Hartelijk dank voor het lezen.

Groetjes Marianne
 
Heb je al eens in het configuratiescherm gekeken naar de instellingen van de muis en penpad?
 
Hallo Jelpot

Net voor de zekerheid weer gecontroleerd daar is in ieder geval niets veranderd, vindt het ook "vreemd" dat zonder penpad alles normaal werkt misschien zou die die opniuew moeten installeren of kan daar niet maarzo iets zijn veranderd met sp2?

Groetjes Marianne
 
Met de installatie van SP1 was het bekend dat er problemen waren met de muis bij sommige pc's.

Net voor SP2 beschikbaar werd ben ik met Windows 7 gaan werken dus ik kan er niet van meespreken dat er bij SP2 iets gelijkaardigs zou gebeurd zijn, maar zou misschien kunnen helpen om eventuele drivers van muis/penpad te herinstalleren.
 
Hallo Jelpot

Hartelijk dank voor het meedenken ik zal de drivers van het door jouw voorgestelde software opnieuw installeren, en dan hoor je weer van me.

Inmiddels weer 45 min bezig geweest de boel te herstellen je raad t al hahahaha al me emailaccounts waren weer weg dat snap ik dus ook niet hoe die dat zelf kan weggooien.
Wat ik gedaan heb is muis/toetsenbord de laatste nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd toen muispad geprobeerd ging gelijk al helemaal mis.
Nu kan ik die nog opnieuw installeren het gekke is voor sp2 werkte muis en penpad met pen prima en probleemloos na installatie is het begonnen maar kan ook nergens in het log een fout vinden.

Wordt vervolgd,
 
Laatst bewerkt:
Hoiiiiii

Sorrie voor late reactie, er was iets heel raars waardoor denk ik het een en ander helemaal mis gegaan is, bij mijn updates stond sp2 ik denk:rolleyes: die heb ik geinstalleerd en stond dus ook bij de update log 1x gecanceld 1x geinstalleerd.

Nu vrees ik met grote vrezen dat daar iets heel erg mis is gegaan ik heb inmiddels via veilige modus onder administrator de hele sp2 opnieuw kunnen downloaden en installeren en heb ook de nieuwste drivers voor muis en toetsenbord.

Alleen is de penpad nog helemaal doorgedraaid durf hem niet meer te gebruiken want naast dat t alle progs opend die hij maar openen kan gooit het ook ineens dingen weg zoals me emailaccounts:shocked: dan moet ik ong. keer of 2-3 systeemherstel doen om die accounts weer terug te krijgen.

Ik gebruik op het moment dus weer een gewone muismat en heb geen problemen maar zodra ik de muis maar op het penpad zet gaat het zijn eigen leven leiden. Ergens is er iets mis gegaan met sp2 maar waar weet ik niet.
 
sorry maar ik heb er ook niet zo direct een idee van :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan