Problemen na Tune Up Utilities ......

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeuGem

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hoi,

Ik heb helaas de fout begaan bovenstaand programma te 'testen'.
Direct na het uitvoeren van een eerste 'tune-up' werkten een aantal zaken niet meer.

Onder andere: AVG 8.5 free wordt door Vista niet meer 'geaccepteerd' als veilig programma. Ik kan het niet meer inschakelen als anti-virusprogramma.

Een andere is dat ik niet meer op meerdere sites kan komen omdat de cookies worden geblokkeerd.
Voorbeeld: www.uitzendinggemist.nl

Ik krijg een melding hierover wanneer ik naar uitzendinggemist wil (zie bijlage 'Scrndmp'); volg ik hun stappen, dan staat dat de cookies van uitzendinggemist altijd worden toegestaan (zie bijlage 'Scrndmp01'.
Ik heb ook geprobeerd de instelling 'alle cookies toestaan' en de totale internetbeveiliging op te heffen ..... echter zonder resultaat.
Tenslotte terug naar een herstelpunt, voordat ik TuneUp Utilities installeerde; ook dit echter zonder resultaat.

Graag jullie advies en mogelijke ervaringen met Tune Up Utilities ......
Ik hoop niet dat ik verplicht ben tot een totale recovery

Bijlagen

• ScrnDump.jpg
    ScrnDump.jpg
    18 KB · Weergaven: 55
  • ScrnDump01.jpg
    ScrnDump01.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt:
tune up maakt zelf toch een backup??kan je die niet terug zetten??

Zoals je kunt lezen ben ik terug gegaan naar een herstelpunt vóór installatie van het programma.
Dus áls er al een backup zou zijn, dan heb ik daar weinig meer aan.
Eigenlijk moet ik concluderen dat het programma de werking van Vista aardig om zeep heeft geholpen .......

zou me verbazen.
tuneup heeft mij nog nooit problemen gegeven.

kan ook weinig met coockies te maken hebben..heb je niets veranderd aan je firewall ofzo?

Zelf heb ik ervaren dat TuneUp-utilities je heeeeel veeeeel narigheid kan bezorgen.

Zo, mijn zondag was weer goeddeels 'vol' met een totale recovery en installatie van mijn gebruikelijk programma's. .....

Pas op voor Tune Up

Pas op voor Tune Up en andere software aanbieders, die je gratis laten "testen" maar ondertussen in je systeem gaan rommelen voor het geval dat je NIET koopt. Dan hou je nog weken/maanden ellende, zoals plotseling verdwijnen van snelkoppelingen, etc.

Dat is dan hun "dank" voor het feit dat je hun software gratis heb t uitgeprobeerd maar geen klant bent geworden.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2009 zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan