problemen na update firefox1.06

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
op drie machines zelfde probleem na update naar firefox 1.06. Hij herkent na een keer herstarten de identeiten niet meer, krijg dan klein schermpje met daarin keuze voor default user, als je die aanklikt krijg je melding dat die in gebruik is, en standaard user, en als je die gebruikt ben je al je instellingen, bladwijzers, historie en geschiedenis kwijt. Ligt het nu aan 1.0.6 van firefox, ik heb het op 3 xp machines precies hetzelfde.

Hier heb ik geen problemen gezien na installatie van FireFox 1.0.6. Het probleem met de profielen ben ik wel eens eerder tegengekomen. Gebruik CTRL-ALT-DELETE en beeindig alle processen die wat met firefox.exe te maken hebben.

Geplaatst door ElineK
...daarin keuze voor default user, als je die aanklikt krijg je melding dat die in gebruik is...
Dit zou kunnen betekenen dat firefox tijdens de installatie niet afgesloten was en nu nog steeds aktief is. Ctrl-Alt-del, klikken op firefox.exe en dan kiezen voor taak beëindigen. Probeer firefox opnieuw op te starten en kijk hoe het dan gaat.
Lukt dit niet dan kun je proberen om het nieuwe ´standaard´ profiel te wissen. Profielen van Firefox staan in de deze map:

C:\WINDOWS\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

probleem is verholpen door op alle machines de gegevens van de default user te kopieren en te plaatsen in map van de user die nu wordt gebruikt.

Toch een raadsel hoe het kan gebeuren dat de update zo fout is gelopen, bij 2 machines had ik zeker firefox uitgeschakeld bij de update, van de andere ben ik er niet zeker van en dacht ik dat de installer firefox zelf uitschakelde na een waarschuwing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan