problemen na update WinXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobmans

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
9
Na installatie update op 13-4-2006 van WinXP Homde Editie kunnen mappen in verkenner niet via de + /- worden uitgevouwen of ingevouwen.
De verkenner toont bij start maar een klein aantal onderdelen/mappen. Mappen zijn wel via dubbelklikken op mapplaatje te openen en bestanden langs die weg te openen in hun toepassing (Word, Power Point enz.).
In MS Word 2003, Powerpoint, Excel is via commando "openen" in het dan verschijnende venster een map niet te openen (zandloper blijft draaien).
Documenten zijn nog slechts via verkenner (dubbelklikken op mapplaatje) te openen. Invoegen van beelden lukt niet via "invoegen/afbeelding/uit bestand" gaat niet meer.
Al oplossingen bekend?
 
Ik heb geen problemen met die updates. Het enigste wat je kan proberen is de update te verwijderen via configuratiescherm, updates weergeven aanvinken daar vind je de updates terug van 13/04/06 kies dan voor verwijderen.Of laad een herstelpunt.
 
Bedankt. Ik heb nog geprobeerd of Microsofts kb896427/NL iets opleverde maar dat is niet het geval. De updates verwijderen lijkt mij ook de te volgen weg.
 
Dat is wel vreemd waarom de update bij sommige mensen wel problemen opleveren en bij andere niet. Je zou het aan microsoft kunnen vragen. Voorlopig is de update verwijderen of een herstelpunt laden de enigste oplossing. Graag gedaan hoor.
 
Inmiddels werkt alles weer zoals het was voor de update. KB908531 bleek de boosdoener te zijn. Na verwijderen daarvan werkt de verkenner weer normaal en ook in Word 2003 etc. kunnen via Bestand/Openen weer bestanden geopend worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan