problemen na vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
309
Hallo,

Nadat ik Kazaa probeerde op te starten liep mn pc vast. Nadat ik m opnieuw opgestart had was windows een hoop data kwijt, zoals de stuurprogramma's van het beeldscherm en de netwerkkaart, en alle programma's werken ook niet meer omdat ze of .ocx of .dll bestanden missen. Alle instellingen zijn dus weg, maar al mn bestanden staan er nog wel op?
Ik zit nu dus ook op een andere pc omdat ik op die van mij het internet niet op kan.
iemand enig idee hoe dit komt, hoe ik alles weer terug in de oude staat kan krijgen of evt andere oplossingen?

Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet installeren want er stond echt heel veel op....

groeten

(wanhopige) Heinikken
 
Installeerde je wel Kazaa lite? Niet de gewone Kazaa media desktop die stikt van de Spyware? En als alle drivers missen is de kans groot dat het toch een format word. Kun je geen backups branden?
 
Probeer anders eens met spybot en ad-aware je pc een beetje "schoon" te krijgen. Misschien dat het dan weer beter gaat. Spyware haalt een hoop rottigheid uit.
 
het was wel KMD, maar de meeste spyware is wel uitgehaald. Bovendien staat het er al een jaar op ofzo dus nooit de behoefte gehad om lite te installeren, hoewel ik dat wel ga doen als ik toch alles opnieuw moet installeren.
Maar het was dus geen nieuwe installatie ik probeerde het alleen op te starten...

Ik heb het idee dat er iets goed mis is gegaan in de registry, want ik kan alles doen behalve programma's op starten. Alleen prgramma's die niet in de reg. worden geinstalleerd doen het nog wel (adware en reg. cleaner)
 
wilde net ook wat installeren en kreeg de volgende melding:

"Unable to register the dll/ocx: DLLRegisterServer failed. Code 0x80040154
 
schijfcontrole geeft niks aan....volgens mij is mn hele registry in de default stand gesprongen......

ben bang dat het een format c: wordt....:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan