Problemen na verwijderen gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik124

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2009
Oke, dus het probleem in eerste instantie was dat ik vaak bestanden niet kon verplaatsen of verwijderen, omdat ik daar administrator bevoegdheden voor nodig had. Dit terwijl ik een administrator account had. Afijn, opgezocht op internet en ik las dat het kon helpen om een nieuwe account aan te maken en dan de oude te verwijderen.
Dus dat had ik gedaan en ik had gekozen voor 'bestanden bewaren'.
Alleen niet goed bij nagedacht voor dat ik dit deed....

Maar sinds ik een nieuwe account heb aangemaakt en mijn oude heb verwijderd, doen een hoop programma's het niet meer goed.

Programma's zoals Word, Windows Live Messenger, Internet explorer en Mozilla opent hij vaak niet en als ze wel geopend worden, kan ik bijvoorbeeld geen extra tabblad openen in Internet explorer, sluit het programma zich vanzelf, kan ik bestanden niet downloaden of kan ik geen bestanden opslaan in Word bijvoorbeeld. Ook mappen zoals 'documenten' lijkt hij soms te openen maar dan is het venstertje al weg voordat het compleet geopend is.
Ook ben ik een hoop bestanden en programma's kwijt, ik heb nu uiteindelijk wel een mapje gevonden waar alles in zou moeten staan maar dit is maar een gedeelte.
Ook zijn al mijn favorieten die ik had opgeslagen in Internet Explorer en de torrents die ik aan het downloaden was (zonde van de grote bestanden die bijna klaar waren met downloaden!). Ik neem aan dat hier niets meer aan te doen is en dat dit niet terug te draaien is?

Kan iemand mij asjeblieft helpen en vertellen wat ik kan doen om te zorgen dat mijn laptop weer 'normaal' doet? En hoe ik bestanden terug zou kunnen krijgen?

En nog een vraagje, ik krijg soms de melding dat er iets mis is met mijn Windows, maar ik heb nooit een Windows Vista CD gekregen, dus ik kan het niet opnieuw installeren. Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Ik heb niet zo veel verstand van computers, dus als het kan wel in duidelijke taal antwoorden aub:o

Laatst bewerkt:
Oh boy, oh boy, niet veel verstand van computers hebben, maar wel gaan 'sleutelen'.............
Wie zijn billetjes brandt....................

Als je geen schijf hebt gekregen dan heb je vast een recovry partitie op hdd. Raadpleeg de handleiding van je pc of bel de fabrikant.

Stel in de veilige modus je eigen bestanden veilig en recover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan