Problemen na windows Update !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooper9991

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
na het installeren van de laatste windows Updates voor Win 2000 start mijn computer enkel nog op in veilige modus en mijn scherm blijft volledig leeg !!!

wat is er nu weer aan de hand ?

Cooper9991

laat de windos 2000 cd er is over heen draaien en laat hem is alle bestanden die met de update's zijn verandert weer wijzingen voor de oude

Verwijder de updates eens,je kan zien in het windows updatescherm welke je hebt geinstalleerd,met de datum erbij.Schrijf de namen van die updates eens op,en verwijder ze dan bij ''software'' ,ga dan na bij de windows updatesite welke updates je dan weer moet binnenhalen,en haal ze dan eens stuk voor stuk binnen,en kijk dan steeds of je pc dan nog normaal opstart.Zo kan je uitvinden welke update bij jou problemen geeft.

Traxion :

Wat bedoel je precies met windows 2000 er te laten overeen eendraaien, bedoel je de SETUP ?

LeoneHonda :

dat voorstel van zou het beste zijn, maar ik zie geen icoontjes op mijn bureaublad en zelfs in veilge modus zie ik een leeg scherm !!!, toch alvast bedankt voor het voorstel.

Met dank
Cooper9991

nou bij XP en bij 98 kon je als je de windos cd er in stopte dan kon je de cd al je windos files na laten lopen en veranderen weer voor de oude.

zo heb ik der een heleboel probleem mee opgelost die ik zelf door het proberen van iets had veroorzaakt dus dan denk ik dat het hier ook kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan