Problemen openen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hallo allemaal

ik heb probleem met bezoeken van een site.
Op mijn pc (windows 7) geeft IE aan dat de site er niet is terwijl ik diezelfde site op mijn IPAD bekijk (via zelfde wifi) en de site gewoon normaal verschijnd.

Heb geen firewalls of wat dan ook infeschakeld staan en alle opties van IE nagekeken.

Waar zou het probleem kunnen liggen.
Zelfs via Firefox kan ik de site niet benaderen.

Let op via mijn ipad wel met hetzelfde wifi netwerk.

a. Welke website gaat het over?
b. Welke melding staat er precies in Internet Explorer?

Tijs.

A. Weet niet of de naam hier gezet mag worden maar het gaat over de piratebay

B. De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Gaat me niet zozeer specifiek om die site maar kan me voorstellen dat er wellicht ook andere sites zijn waar dit probleem mogelijk in de toekomst een probleem mee gaat worden.
Als het aan de router ofzo zou liggen zou mijn ipad en iphone deze site ook niet moeten benaderen, maar dat doen ze wel

Ik heb het volgende gedaan met nslookup (gaat idd om die site die u noemt ;) )
Dit is het resultaat:

Server: Unknown
Address: 192.168.2.1 (denk mijn router)

Niet bindend antwoord:

Naam: www.thepiratebay.org
Address:194.71.107.15

Heb ook het IP adres van de site in Internet ingevoerd maar krijg dezelfde foutmelding

Andere website's doen het wel gewoon?
En msn enzo doet het ook? voornamelijk skype? als je dat hebt?

Laatst bewerkt:
Installeer eens Google Chrome en kijk of het daar wel werkt. Gegeven dat het werkt op de iPad én dat nslookup de juiste gegevens teruggeeft zou ik denken dat er iets in Internet Explorer mis is óf verkeerd ingesteld staat.

Werkt dat niet, stel dan een bij je ipv4 ip-instellingen van je actieve netwerkverbinding een andere DNS-server in, bijv. 8.8.8.8 als eerste DNS-server en 8.8.4.4 als tweede DNS-server.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Installeer eens Google Chrome en kijk of het daar wel werkt. Gegeven dat het werkt op de iPad én dat nslookup de juiste gegevens teruggeeft zou ik denken dat er iets in Internet Explorer mis is óf verkeerd ingesteld staat.

Werkt dat niet, stel dan een bij je ipv4 ip-instellingen van je actieve netwerkverbinding een andere DNS-server in, bijv. 8.8.8.8 als eerste DNS-server en 8.8.4.4 als tweede DNS-server.

Succes,

Tijs.

Chroome kan ik eens proberen. in de IE heb ik vanalles al geprobeerd en ingesteld
Dat invullen bij de dns server kan ik in later stadium eens proberen (durf niet zogoed daarin te klooien nu ;) )

Via Google Chroom krijg ik dezelfde foutmelding.
Viel me wel op toen ik de site intypte dat ie al vermeld stond in het venster en rood van kleur was alvorens ik erop klikte om de site te laden :S

Iemand nog een suggestie
Blijf tegen het probleem aanlopen wat ik ook probeer :(

Mensen het is al gelukt.
Was blijkbaar het resetten van de windows HOST file wat het probleem veroorzaakte.
Middels de optie in Trojan Killer (geen trojan maar windows fout) is de HOST file gereset met daarbij de dns en werkt de site weer

Alvast bedankt voor de reactie zover :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan