Problemen opstarten Windows ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2003
Berichten
3
Sinds kort heb ik het volgende probleem. Na het installeren van een programma, krijg ik bij het opnieuw starten van de computer de volgende melding:
Ogenblik geduld. Setup werkt de configuratiebestanden bij. Dit kan enkele minuten duren. Dit is nog normaal, daarna volgt : Windows kan bestand %1 niet bijwerken van %2. %1:%2.
Dit kan eindeloos doorgaan. Ik kom dan niet meer in mijn computer.
Ik heb mijn computer pas weer helemaal plat gegooid en opnieuw geinstalleerd. Vandaag installeerde ik DirectX en hetzelfde verhaaltje begint weer. Hoe het ontstaat is mij een raadsel, laat staan dat ik de oplossing weet. Wie kan mij helpen??? Bijvoorbaat dank
 
Gebeurt dit bij een specifiek programma of bij ieder programma wat je installeerd.
 
Het probleem onstaat iedere keer bij installatie van een programma waarbij de configuratie door Windows moet worden aangepast.
 
Je pc heeft dus duidelijk problemen om het register bij te werken. De optie is om regclean van JV16Powertools te gebruiken. En misschien in de toekomst toch een keer op XP over te stappen (is veel stabieler als ME).
 
OKe, GreeTz Will en Jan Thomas ik zal jullie adviezen uitproberen. Indien succes dan laat ik het nog even weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan