Problemen opstarten Windows XP Home.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bork,

nee, dankjewel!! Ik ga het gelijk doorspitten!
Ik laat het nog even weten of ik er iets mee kan.

De orginele windowsversie zal je niet meer kunnen installen, je back-up is corrupt of helemaal van je schijf af.
Wil je de orginele besturing terug dan zal je master cds moeten kopen of je eigen xp versie installen.

Oké, nog even voor alle duidelijkheid : Als ik mijn laptop helemaal formatteer, zal ik dan de pc weer nét zo hebben, als toen ik hem kreeg?
Dus ook met Windows XP Home er weer op?

als je formateerd heb je niets meer en ben je ook meschien de herstel bestanden van packard kwijt.

Geplaatst door Annette_001
Oké, nog even voor alle duidelijkheid : Als ik mijn laptop helemaal formatteer, zal ik dan de pc weer nét zo hebben, als toen ik hem kreeg?
Dus ook met Windows XP Home er weer op?
1 - Optie f11 werkt niet meer bij jou dus je backup is corrupt of beschadigd.

2 - Je hebt geen zelfgemaakte master cds(je backup van je harde schijf op cd) gemaakt.

De orginele windows versie van PB zal je dus niet meer kunnen installeren.
Je kan ervoor kiezen om de master cds te kopen bij PB ( € 60 ) of een eigen windowsversie installen op je notebook.

Dus als je nu formateerd dan heb je helemaal niks meer.

http://support.packardbell.com/nl/m...ery_WinPE&PibItemParent=platform_Lynx_K8#show

Laatst bewerkt:
Dan weet ik wat me te doen staat.
Ik ga morgen contact opnemen met PB.
Bedankt!

Je kan eerst ook eens proberen om die xp prof die je hebt gewoon er eens clean op te zetten. Dus formateren met de cd en daarna er clean opzetten.
De drivers kan je afhalen van de PB site. Post je serienummer van je notebook hier even en ik geef je de link wel.
Mocht het hierna niet goed naar je zin werken dan kan je altijd alsnog de master cds bestellen.

Trouwens, zou ik die masters CD's niet gratis kunnen krijgen, omdat ik deze laptop nog maar 2 maanden heb?

Als de recovery bij default kapot is zal dit normaal wel moeten gaan. Het zou dan echt wel schandalig zijn.
Bij medion kreeg ik zelfs een windows cd en een recovery cd ik kan nog kiezen of ik windows alleen wil hebben of ook alle extra's.

Dat is inderdaad veel handiger, het bespraart je inderdaad een boel rompslomp. Dat je zelf je software en dergelijke kunt uitkiezen en meer keuze-mogelijkheden krijgt. Leer voor de volgende keer :rolleyes:

Ik heb contact gehad met PB, en de kosten voor de Master-CD's zijn inderdaad € 60,00. Maar ik heb ze besteld, dus het gaat allemaal weer goed komen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan