problemen opstarten xp door installatie market researsch

Status
Niet open voor verdere reacties.

roel1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
hallo

ik heb een vraag als ik xp open begint er een marketresearch te instaleren echter hij vind uiterraad geen software in de dvd speler en op de pc en blijft dit dus de gehele tijd herhalen ik kan hem nergens vinden niet met zoeken niet in de software nergens en hij blijft maar irritant in beeld bovendien functioneerd outlook daardoor ook niet wie kan mij helpen ?

Misschien heb je last van spyware/ adware. Is het een soort reclame die je ziet tijdens het opstarten.
Kan je wat meer informatie geven alstublieft.

reactie

nee het is geen spyware dit heb ik gecheckt en gescanned

de pc start op en vervolgens als hij helemaal klaar is dan wil hij marketresearch gaan instaleren dat begint dan ook en vervolgens komt hij met de melding dat er geen geldige software is te vinden op de c d e n e drive dan druk ik anuleren en vervolgens begint hij 1 minuut later weer met het hele ritueel

mvg

Misschien kan je kijken via Start en dan klik je op uitvoeren vervolgens klik je hier msconfig en ga je naar opstarten. Misschien staat hier iets vreemds dat word opgestart. Maar sinds wanneer heb je dit probleem misschien wordt dit meegeleverd met een programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan