Problemen opstartsector na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizest54

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Hallo,

Ik heb mijn c en d schijf geformateerd van mijn laptop (msi ex 720,windows vista voorgeprogrameerd door fabrikant). De d schijf geformateerd via verkenner de c schijf via f3 msi system recovery manager. De originele windows staat op een bootparttitie Na de herinstalatie van windows komt hij op bureaublad en start telkens direct opnieuw op met volgende foutmeldingen :" uw systeem zal weldra opstarten zodra de installatie is voltooid" ook komt er nog een dos scherm met de volgende melding "c:\windows\system32\cmd.exe. Via f8 kan ik wel nog in veilige modus. Heb in veilige modus reeds alle herstelmogelijkheden (vooral voor c schijf vermoed ik dan?) en dergelijke geprobeerd ook al de drivers geupdate. Kan ik ergens in die bootpartitie komen en daar een herstel uitvoeren of dergelijke ???

Alvast bedankt.

Weet je echt zeker dat de recovery niet op D stond?
hoe groot was die bootpartitie dan?
volgens mij staat op die bootpartitie geen recovery op en is die meestal maar een paar 100 mb.

Hier de grootte van de schijven

D 212,55 Gb
C 77,73 Gb
Boot 7,81 Gb

Totale schijf 298,09

Kan inhoud van boot jammer genoeg niet bekijken. Of denk toch van niet?
C en D werden volledig geformateerd enkel de boot niet. Vista heeft zich opnieuw geinstaleerd van af de boot denk ik maar er is ergen iets fout gelopen ??

Heb je die zelf geformateerd?Normaal start je via f3 de recovery manager en formateert en installeert die alles.
Ik zou het nog eens opnieuw doen via f3.
Heb geprobeerd de handleiding te zoeken maar kan het tot nu toe nog niet vinden,alleen een heel beknopte :confused:

Laatst bewerkt:
Formatering d via verkenner en c idd via f3 en dan is automatisch vista opgestart alleen niet helemaal of niet op de juiste manier ?
Al verschillende malen geprobeerd via f3 zonder succes

Nou heb je verhaal gelezen..
http://www.oplossing.be/index.php?topic=38473.0;topicseen
Wat ik zou doen is kijken op je pc of je een vista registercodesticker hebt,een exact dezelfde windows vista dvd downloaden en deze installeren en alles formateren met je eigen code.
Ik denk dat die recovery niet meer gaat werken..

Laatst bewerkt:
Maikel9,

Ja ben al een tijdje op zoek achter een oplossing.
Heb idd deze code op achterkant laptop en waar kan ik de vista dvd downloaden.

Mvg,

Lizest54

Helaas mag ik de link ernaar hier op helpmij niet aanbieden.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan