Problemen Outlook Express Verzenden berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BieElewaut

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Berichten
5
Wie kan mij helpen. Ik werk met Outlook Express 6.0. en Windows XP. Ik kan sedert een aantal dagen wel berichten ontvangen, maar geen berichten versturen.

Ik krijg als melding :

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'Bie Elewaut ', Server: 'smtp.fulladsl.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Mijn serverinstellingen zijn voor :
Inkomende mail : pop.fulladsl.be
Uitgaande mail : smtp.fulladsl.be

Geavanceerd :
Inkomend : pop 3 = 110
Uitgaand : SMTP = 25

Ik heb reeds mijn Norton antivirus en Windows Firewall aangepast maar ik kan nog steeds niets verzenden. Help!!!


__________________
BIE


Meld misbruik in dit bericht
 
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q191687

check die link eens. ziet er naar uit dat iets op je pc een van de poorten tegen houd. loop alle firewalls eens goed langs en als je zeker weet dat het hier niet aan kan liggen, neem dan eens contact op met je provider om te zien of hun niet toeallig wat tegenhouden.
 
Oeps, alvast bedankt voor de info, maar dit wordt toch een beetje ingewikkeld voor mij. Ik zal morgen bellen en laat dan nog iets weten op deze site ter info. Groetjes,
 
Gebruik je die ISP ook als internet verbinding of heb je dit via een andere ISP lopen.
Als het laatste het geval is dan moet je de SMTP instelling toepassen van je huidige ISP en niet van wat je nu ingevuld hebt.

grtjs jjw
 
Opgelost

Inderdaad, ik moest de gegevens van mijn nieuwe ISP inbrengen in de ADSL verbinding van mijn modem.
Alvast bedankt, heb toch veel bijgeleerd.Groetjes,
 
Probleem met Outlook Express

Mensen,

(Ben helaas digibeet, maar doe mijn best jullie bij te digibenen.) Ook ik kan sinds kort wel berichten met Outlook Express ontvangen maar niet ontvangen.

"De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Tiscali via LAN', Server: 'smtp.tiscali.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F"

Voorzover ik weet heb ik de account juist ingesteld. Zou werkelijk niet weten wat ik fout doe.

Mogelijk heeft het volgende er iets mee te maken: Ik gebruik mijn laptop zowel in NL (breedband-connectie) als in het buitenland (met een inbelmodem, Franse provider). In Frankrijk werkt Outlook wel, hier krijg ik echter bovenstaande foutmelding.

Wellicht is de vraag al 100 duizend keer gesteld, maar ik krijg het programma niet op gang.

groet, Marc
 
@mfjm,

Het lijkt mij dat de vraag van 2 jaar geleden wel opgelost is,
en het is niet de bedoeling om je probleem in andermans topic
te plaatsen.:evil:

Maak dan even een nieuwe topic aan.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan