Problemen Outlook - Google Sync

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaccie

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2010
Berichten
33
Goedemorgen Helpmij.nl

Mijn excuses als ik deze vraag in de verkeerde topic heb gesteld.

Ik heb een probleem dat ik een Gmail account wil gebruiken in outlook, dit gaat om een bedrijfs laptop met een bestaande bedrijfs Exchange email.
Nu heb ik Google Sync gebruikt om het account toe te voegen op het outlook account/profiel. Dit is gelukt en ik kan mailen zolang ik op de Lan verbinding zit van mijn werkt of thuis. Echter zodra ik de Wifi aanzet kan ik niet meer mailen vanuit de Gmail box (wel vanuit mijn exchange mail account)

*Edit* Blijkt dat het om geheel outlook gaat, Zodra ik op de Wifi zit krijg ik deze melding.

De foutmelding die ik ontvang is: De berichteninterfaces hebben een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan start u outlook opnieuw. Kan de geadresseerde niet herleiden

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :) Nogmaals mijn excuses als dit in de verkeerde topic staat.

Met vriendelijk groet,

Spaccie
 
Laatst bewerkt:
PRobleem gevonden, helaas is er geen oplossing beschikbaar.

Response vanuit Google is: Adding an Exchange account to Google Apps Sync for Microsoft Outlook is not supported

Imap + exchange op 1 profiel is niet mogelijk, toch vreemd dat het via LAN wel werkt en Wifi niet werkt.

Tijdelijke oplossing voor mij is 2 profielen aanmaken en op beiden profielen 1 van de 2 email adressen toevoegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan