Problemen Samsung Galaxy Gio GT-S5660

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandkasteel

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
49
Hallo forummers.

Ik heb sinds iets meer dan een week een Samsung Galaxy Gio GT-S5660 aangeschafd.

Eigelijk al vanaf de eerste dag heb ik er problemen mee. Aanzetten en wifi inschakelen lukt nog,
Echter enkele minuten, soms seconden later gaat de telefoon vanzelf op de lock.
Daarna moet ik hem weer unlocken en is mijn WiFI verbinding weg.
Verder zijn ook alle dingen waar ik op dat moment mee bezig was gesloten.
Verder moet hij de SD-kaart weer scannen wat dan een tijdje duurt.
Een app downloaden en installeren is al heel lastig op deze manier

Ik heb al geprobeerd om hem te herstellen naar de fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen.

Is er iemand die me hiermee kan helpen?
 
Doen ze dat niet automatisch voor de aankoop?

Als het nodig is, hoe doe ik dat dan?
 
Samsung kies gedownload, maar nu krijg ik een melding
Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies

Bij instellingen --> over het toestel stond ook een software update, er wordt mij om een samsung account gevraagd maar voordat ik alles ingevuld heb valt dat stomme ding weer uit
 
Laatst bewerkt:
Beste Zandkasteel,

Wij willen jou adviseren om Kies opnieuw te installeren. Op de Samsung productpagina van jouw telefoon is een nieuwe versie van Kies beschikbaar. Indien Kies de volgende melding geeft , Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies, betekent dit dat er geen updates beschikbaar zijn voor jouw telefoon.

Mocht jij na een eventuele update nog steeds problemen houden met jouw toestel, adviseren wij jou om bij een service punt langs te gaan.

Met vriendelijke groet,

Sander
Samsung Webcare
 
Toch raar dat er geen updates zijn, en de versie die ik erbij kreeg al na enkele minuten niet werkt zoals het hoort.
De eerste smartphone die ik heb en meteen al zulke slechte ervaringen

EDIT:

blijkbaar werkt samsung Kies gewoon niet met deze versie,
Is er een andere manier om de firmware te upgraden?
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een simkaart in je telefoon? Zoja, haal die er eens uit en kijk of hij dan nog uitvalt.

Heb je Kies zelf ook geupdate? Kies>Help>Controleren op updates

Als er een update van Kies is installeren en herstarten.

Daarna kijken voor een firmware update.
 
Laatst bewerkt:
Simkaart verwijderd, geprobeerd om met telefoon hier te reageren, maar op dat moment viel ie weer weg.
Verder heb ik de laatste versie van Kies al geïnstalleerd
 
Laatst bewerkt:
IK WEET NIET HOE JE EEN NIEUW FORUM KUNT STARTEN DUS DOE IK HET VIA HIER
ik heb een samsung galaxy y gekocht maar mijn menu en terug knoppen onderin verlichten niet
zouden jullie mij aub zsm kunnen helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan