problemen sp 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
ik hebbem eergisteren sp2 geïnstalleerd zonder veel problemen ...

vandaag : meerdere vastlopers, terug moeten inloggen ( stond uitgeschakeld en kan em niet weer uitschakelen ) , style xp werkt niet meer, constant vensterkes wanneer ik iets wil downen, pc is trager, opstarten duurt immens lang, afsluiten idem, sp 2 weer verwijderd en pc draait als een zonnetje ....
als ik dergelijke kwaliteit aan mijn klanten zou bieden ben ik binnen de 2 maanden failliet.
de boom in met sp2 !

Voor StyleXP moet je een aangepaste versie installeren. (versie 2.13)

SP2 werkt hier perfect. Zelfs op een oude PIII 500mhz. :)

Geplaatst door Muurhond
Voor StyleXP moet je een aangepaste versie installeren. (versie 2.13)

SP2 werkt hier perfect. Zelfs op een oude PIII 500mhz. :)
ik draai de 2.13 ...

Is er bij de installatie misschien iets verkeerd gegaan?

Heb hier SP2 een week geinstalleerd, en tot heden geen noemenswaardig problemen gehad. Werkt met alle programma's prima :)

hier begint de verwijderde windows messenger weer op t spelen ... verbinding maken met internet duurt kwee nie hoe lang ... alles wat ik aangepast had via tweaks ( opstartschermen etc ) staat weer zoals vroeger ... 't was te moeilijk vermoedelijk er voor te zorgen dat de voorkeuren van de gebruiker behouden blijven ... :evil: ook het aantal max verbindingen staat weer lager ... alles terug wijzigen via regedit duurt weer uren !

Laatst bewerkt:
Misschien is je pc wel te veel vervuild. Ik zou niet graag SP2 willen installeren op een pc met XP waar het een rommeltje op is.

Geplaatst door Muurhond
Misschien is je pc wel te veel vervuild. Ik zou niet graag SP2 willen installeren op een pc met XP waar het een rommeltje op is.
op mijn pc staat 0,0 spyware ... ik draai de ganse reeks op reguliere basis, adwatch staat constant ingeschakeld ...

ondertss is alles opgelost, norton verwijderd en nog een paar proggies, sp 2 geïnstalleerd en dan software teruggezet, geen probs meer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan