problemen uninstall powerDVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jecco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Beste mensen,

Al een poosje probeer ik een oude versie van powerDVD te deïnstalleren. Tijdens dat proces krijg ik de error "1158". Natuurlijk heb ik zelf al het een en ander geprobeerd. Zo heb ik via run --> regedir al de powerdvd en cyberlink bestanden verwijderd (zo'n 300). Daarna gereboot en alles van cyberlink en powerdvd uit de directory gedeleted. Vervolgens prullenbak nog leeggemaakt. Meerdere keren in de regedir en in windows search gezocht op overgebleven bestanden, maar die waren er niet. Dus dacht ik de nieuwe versie wel te kunnen installeren. Niet dus, weer dezelfde error "1158". Hoe kan dat?? En hoe kan ik powerDVD nu definitief deïnstalleren, zodat de nieuwe versie wel geïnstalleerd kan worden??

Alvast bedankt!!!
Jecco

Probeer Windows Installer Cleanup

Installeren, dan zie je het programma terug in je Start Menu -> (Alle) Programma's als Windows Install Cleanup.
Start het programma, en kijk of je ergens PowerDVD tegenkomt. Indien ja, klik die aan en klik dan op de knop Remove.

Als dat niet helpt, kijk ook even in deze posting over RevoUninstaller (negeer de link naar Microsoft op het einde, want jouw probleem is niet het handmatig verwijderen van Office).

Succes,

Tijs.

Beste dnties,

Helaas helaas, zowel Windows Installer Cleanup als RevoUninstaller bieden geen soelaas. Probleem is dat ik zoveel mogelijk heb gedeleted van Powerdvd als mogelijk. Dus revouninstaller is useless, want daarbij moet je het programma starten (wat bij niet meer kan!). Echter, bij herinstallatie is er een melding dat er al wat van die onzin op m'n pc staat. Vraag is hoe die 'verborgen' bestanden op te sporen??? Zit er aan te denken om m'n pc dan maar te formatteren (nadat ik alles gesafed heb). Nog andere sugesties....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan