problemen via internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
heb een nieuwe laptop gekocht ,

maar het probleem is hem nu als ik op internet explorer ga , geef ik men website in , deze krijg ik te zien
maar op website zelf kan ik niet navigeren , soms kan ik op niets klikken , en soms als ik op iets klik komt er na lange tijd wachten nog niks te voor schijn ...

windows 7 64 bit
internet explorer
laptop asus x 75 A series

kan iemand helpen ? misschien een software of driver dat ontbreekt ?

hartelijk dank
mvg

Eerst Proberen IE resetten, ga naar het menu extra, dan internetopties, dan tab Geavanceerd, vervolgens knop 'opnieuw instellen.

gedaan , haalt niks uit , als ik op een webpagina ga of ik probeer iets te doen op webpagina ,
begint het rondje te draaien en zeer lang wachten en dan nog geen resultaat

Mhh listig. Hoe zit het met google chrome en/of firefox. Je weet wel die snelle browsers. Test bijv , met google chrome eens.

Hoe zit het met je IE, heb je IE 9. Heb je alle updates al binnen.

Laatst bewerkt:
mhh rondje/zandlopertje. Probeer eens dit. Kijk eens een keer in taakbeheer, Ctrl-Alt-Esc, tab processen of er iets bezig is wat je niet bekend voorkomt.

Vervolgens, kun je naar start gaan, type daarboven msconfig, geef een enter, tabblad Opstarten.
Daar kun je als als test alle vinkjes weghalen en pc opnieuw opstarten. Geen zandloper meer?
Zo niet dan uitzoeken welk vinkje weg moet en kan blijven. Zo ja, zet alle vinkjes weer terug.;)

processen :

ATKOSD.exe
ATKOSD2.exe
csrss.exe
dllhost.exe
dwm.exe
explorer.exe
Hcontrol.exe
inputpersonalization.exe
insOnWMI.exe
KBfilr.exe
liveupdate.exe
quickgesture.exe
quickgesture64.exe
sensorsrv.exe
tabtip.exe
tabtip32.exe
taskeng.exe
taskeng.exe
taskhost.exe
taskmrg.exe
USBchargerplus.exe
wcourier.exe
wdc.exe
winlogon.exe
wisptis.exe
wisptis.exe

dit zijn ze allemaal , zie jij er soms die er niet mogen tussen horen ?

dat van msconfig dat u melde heb ik al geprobeerd , geen verandering

mvg

Ik heb hier eens gekeken, teveel voor mij maar wellicht staat daar wat tussen. Klikje.

en of hier. Klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan