Ik ben hier al een paar keer goed geholpen met betrekking tot vista enz. Bedankt daarvoor! Dus vandaar echt één van mijn laatste vragen: Ik heb een hp pc van ongeveer 4 jaar oud. Er zitten nog PCI slots in en 1 vga uitgang voor mijn monitor. Nu heb ik sinds kort ook een philips tv met ook een vga ingang. Nu heb ik dus een videokaart gekocht van het merk 3d club (beetje onbekend, maar er was weinig mogelijk in de oude slots). Het type is 9250. Er zit ook een vga uitgang op. Nu wilde ik dus mijn computer ook aan mijn tv koppelen, maar als ik de kaart in de computer heb, goet het scherm het niet goed. Ik wil eigenlijk de ene keer mijn computer scherm gebruiken en de andere keer mijn tv scherm (of allebei tegelijk vind ik ook best, dan zet ik die ander wel uit). Maar zodra die kaart in mijn pc zit lopen de twee schermen in elkaar over. Als ik dan bijv met de muiscursor rechts buiten het beeld van het ene scherm verwdijn, komt hij op het andere scherm binnen. Beetje lastig uitleggen, ik hoop dat jullie het snappen
Is dit een instelling ofzo. Weet iemand iets?
Alvast bedankt

Alvast bedankt