problemen videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvw

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Ik ben hier al een paar keer goed geholpen met betrekking tot vista enz. Bedankt daarvoor! Dus vandaar echt één van mijn laatste vragen: Ik heb een hp pc van ongeveer 4 jaar oud. Er zitten nog PCI slots in en 1 vga uitgang voor mijn monitor. Nu heb ik sinds kort ook een philips tv met ook een vga ingang. Nu heb ik dus een videokaart gekocht van het merk 3d club (beetje onbekend, maar er was weinig mogelijk in de oude slots). Het type is 9250. Er zit ook een vga uitgang op. Nu wilde ik dus mijn computer ook aan mijn tv koppelen, maar als ik de kaart in de computer heb, goet het scherm het niet goed. Ik wil eigenlijk de ene keer mijn computer scherm gebruiken en de andere keer mijn tv scherm (of allebei tegelijk vind ik ook best, dan zet ik die ander wel uit). Maar zodra die kaart in mijn pc zit lopen de twee schermen in elkaar over. Als ik dan bijv met de muiscursor rechts buiten het beeld van het ene scherm verwdijn, komt hij op het andere scherm binnen. Beetje lastig uitleggen, ik hoop dat jullie het snappen:eek: Is dit een instelling ofzo. Weet iemand iets?

Alvast bedankt

Hoi,
Ik denk dat als je de onboard video uit zet in de bios dat het dan beter gaat.

Modag

Hebben we al een keer gedaan. Maakt niks uit. Iemand nog andere suggesties?

zo te lezen staan de schermen als uitgebreid bureaublad ingesteld.
club3d videokaarten maken gebruik van NVidia 3d technologie, dus waarschijnlijk heb je ook Nvidia software op je computer staan nu.
je moet in de instellingen van nvidia zelf even kijken of je daar je beeldscherm configuratie kan wijzigen in dualview of clone. dan zal er op je tv hetzelfde worden weergegeven als op de monitor van je computer

Ik heb even de videokaart in een pc zitten met xp, maar inmiddels is het 1 en ander duidelijk geworden. Het control center wordt niet geinstalleerd op vista, maar wel op xp. Daarnaast staat het beeld inderdaad ingesteld op uitgebreid bureaublad. Beide schermen doen het wel, maar van 1 van de schermen snap ik het niet. Ik moet een kloonscherm hebben. Het probleem is dat het volgens mij niet mogelijk is om met deze videokaart een kloonscherm te maken. Of moet dat kunnen? Er staat wel in het controlcenter het één en ander over kloonscherm, maar dat is niet ingekleurd zodat ik het niet kan selecteren. Zie hieronder:

http://img257.imageshack.us/img257/7448/screen1ur1.png
http://img250.imageshack.us/img250/6549/screen2fi5.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan