problemen wifi verbinding viewpad 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

tricksy

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Ik kan geen wifi verbinding maken met de viewpad 7 ,word telkens verbroken?
ssid van het netwerk en wachtwoord goed ingegeven, signaalsterkte heel goed.
latops werken wel ,gsm ook en viewpad wil maar niet.
router is een d link 802.11g/2.46 hz.
ik heb bij iemand anders geprobeerd en daar kreeg ik wel verbinding met het internet.
ligt het bij mij mischien ergens aan een instelling?
wie kan mij helpen?

Geen beveiliging ingesteld voor macadress opvoer?

hoe bedoel je ?
moet ik dan iets veranderen in mijn router?

Laatst bewerkt:
macadres van viewpad heb ik,in de router kom ik ook,maar kun je meer uitleg geven hoe je dat juist doet?
het probleem dat op helpforum besproken word dat ben ik ,maar ik denk dat ze het daar hebben opgegeven,als je dat overloopt dan ben je mischien al wat wijzer rond mijn probleem.
http://www.pc-helpforum.be/f168/viewpad-7-a-34900/

opgelost,andere router geplaatst en ik kan verbinding maken!
toch bedankt.

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Viewpad 7 van ViewSonic. Ik heb geen idee hoe ik de webcam kan activeren en vindt er nergens iets over, ook in de handleiding niet. Ik ga binnenkort op reis en wil graag met mijn kinderen videocalls maken via Skype. Iemand die me op weg kan helpen? Ik heb het ding er speciaal voor gekocht.

ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd,als ik tijd heb zal ik de mijne eens proberen.ofwel hier eens zoeken in de handleiding . http://www.portablegear.nl/viewsonic/viewpad-7/handleiding/
ter info,wat voor sd kaartje gebruik je ,ik heb een micro sdhc 32 gb maar de viewpad geeft aan dat het kaartje beschadigd is.
een sd van 2gb kan hij wel lezen ,dus dek ik dat hij geen sdhc kaartjes kan lezen?
weet iemand daar iets over?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik een micro sdhc van 16 gig. Hij zei bij mij in eerste instantie ook dat hij beschadigd was. Een paar keer opnieuw erin doen hij pakt hem wel. Een keer aan en uitzetten wil ook wel helpen.

Zou je willen proberen of jij die webcam aan de praat krijgt? Ik pieker me suf.

als je bij instellingen op de Camera klikt, dan krijg je een scherm met aan de rechtse zijde symbolen, schuif je het bolletje dat in het midden staat naar onder indien het daar al niet staat, dan klik je aan de bovenzijde links van het vierkantje en klik vervolgens camera aan de voorkant schakelen en probeer dan eens of het lukt?
ik heb mijn sd kaartje na geformateerd te hebben ook aan de praat gekregen, de aanhouder wint ,dus niet opgeven!

Ik heb het helemaal gevonden en ben erg bij!! Dank je... ik had het niet kunnen vinden. Heb inmiddels een programmaatje erbij geïnstalleerd en al gebeld met beeld met mijn kiddo's. Super bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan