Hallo,
Ik had windows 98 op mijn pc staan,
Nu heb ik er windows 2000 opgezet, maar met een aantal problemen.
1. Als ik de pc opstart wordt er gevraagd of ik Windows 98 of Windows 2000 wil opstarten,
Kan ik die Windows 98 niet verwijderen, zonder dat ik mijn hele pc formatteer en alles kwijt raak? Ze staan allebei op 1 schijf.
2. Als Windows 2000 bijna is opgestart, komt er een scherm met: Druk Control - Alt Delete ,
om verder te gaan, Kan dit niet weg ?
3. Vlak daarna moet ik ook inloggen, maar daar moet ik alleen op enter drukken, omdat ik geen wachtwoord heb. Kan deze ook weg ? Zodat de pc gewoon helemaal van zelf opstart zonder er dingen voor te doen.
4. Als ik norton Anti Virus wil installeren krijg ik dit te horen:
'' This product supports Workstation operating sytems only. It cannot be installed on Server operating systems.''
Waaaaaaarom?
Dit was het tot nu toe?
Weet misschien iemand hiervoor een oplossing
Alvast bedankt,
Mvg,
Ik had windows 98 op mijn pc staan,
Nu heb ik er windows 2000 opgezet, maar met een aantal problemen.
1. Als ik de pc opstart wordt er gevraagd of ik Windows 98 of Windows 2000 wil opstarten,
Kan ik die Windows 98 niet verwijderen, zonder dat ik mijn hele pc formatteer en alles kwijt raak? Ze staan allebei op 1 schijf.
2. Als Windows 2000 bijna is opgestart, komt er een scherm met: Druk Control - Alt Delete ,
om verder te gaan, Kan dit niet weg ?
3. Vlak daarna moet ik ook inloggen, maar daar moet ik alleen op enter drukken, omdat ik geen wachtwoord heb. Kan deze ook weg ? Zodat de pc gewoon helemaal van zelf opstart zonder er dingen voor te doen.
4. Als ik norton Anti Virus wil installeren krijg ik dit te horen:
'' This product supports Workstation operating sytems only. It cannot be installed on Server operating systems.''
Waaaaaaarom?
Dit was het tot nu toe?
Weet misschien iemand hiervoor een oplossing
Alvast bedankt,
Mvg,
Laatst bewerkt: